وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

اطلاعیه

درود بر دوستان جان  

کم کم  داره سال ۹۰ هم تموم میشه، بوی فصل بهار میاد، بوی سال نو، بوی عید نوروز... شما هم حس میکنین؟!!! 

 

واسه همین یه پیشنهاد دارم تا جشنی بگیریم. پیشنهادی که شاید واسه اولین بار باشه که تو دانشکدمون انجام میشه.  

 البته رو نظر شما هم حساب کردم... 

پیشنهاد من اینه، یه سفره هفت سین خیلی بزرگ تو دانشکده پهن کنیم. 

اصل پیشنهاد اینه، دیگه زمانو کیفیتو کمیتش باشه به نظر شما. 

 

مثلا نظر من اینه، زمانش باشه اولین روز بعد عید که اومدیم دانشگاه.  روی سکوهای بین دوتا ساختمون (مترو) هم این کارو انجام بدیم.

نظرات 7 + ارسال نظر
فرهود شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 17:03 http://fahrood72.blogfa.com

بوی عیدی.بوی توت. بوی کاغذ رنگی.. بوی تند ماهی دودی وسط سفره ی نو..با اینا زمستونو سر میکنم..
مگه ما چیمون کمتر از بچه های دانشکده های دیگه هست؟؟(غیرتی شدم)من با نظرت موافقم..مکانشم خوبه.البته اگه آب و هوا ما را در این امر یاری بفرماید..

بیتا شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 22:01

واااااااااااای............چه جالب میشه!
با نظرتون کاملا موافقم...

امیر یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 10:28

سلام امید جان پیشنهاد خیلی قشنگیه اما اگه بتونیم از طریق بسیج کمک مادی بگیریم و از طرفی قانونیش کنیم من پایم کمکم میکنم.

Farzane sh سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 11:37

خیلییییییی خیلییییییییییی خوبه ....
فقط روزشو دقیق مشخص کنین ....
خواهشا درست روز بعد از 13 بدر نباشه .... !!!!

من خودم رو روزش مشکل دارم.
یه روز هم شما پیشنهاد کنین.

M0stafa سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 16:43

Ghashange barnamat dash ,
kh0dam badjur havat0 daram ,harm0gheam bshe hastam.:d

D:
هوای جیبم رو هم داشته باش.

اشرفی شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 00:20

من کاملا موافقم-خیلی هم جالب میشه.

مینا یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 12:03

چرا تو دانشگاه؟؟؟
همونجا که جشن شکوفه ها رفتیم که خیلی بهتر بود....

قرار یه سفره هفت سین بچینیم که لااقل یه هفته ای باشه. اونجا که نمیشه.
بعد میخوایم جنبه نمادین هم تو دانشکده داشته باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد