وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

واااا..چشمم کوره؟؟؟

پرچم بچه های شیمی بالاست...

چه تصادفی!!! بچه ها جلوی چشمام بودن و ما غافل

سلام مصطفی جان.. این ترم چهارشنبه ها 5 تا 7 همدیگه رو میبینما!!اما من نمیدونستم شمایی.. شرمنده

به به..آقای رضوانی عزیز...


آقا درمورد صندلی داغ، میخواستم بگم خیلی حال میده ها...

میشه راه بندازین؟؟

(البته ببخشید.. من کوچیک شما هستم..فکر میکنم دارم از حدود خودم فراتر میرم)

نظرات 4 + ارسال نظر
الهام جمعه 19 اسفند 1390 ساعت 23:24

آقا فرهود شما با بقیه هیچ فرقی نداری.پس بساط شرمندگی رو بذار کنار.

وااا.کی شرمنده شد حالا!!
ممنون

مینا شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 07:56

بله درسته شما غریبه نیستی اما این چیزا رو بهتره من باب پست نذاری تو همون نظر ها هم بگی خوبه...

از پیشنهادتون ممنون

امید شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 12:53

فرهود جان ما همه جوره رو شما حساب میکنیم.

بهار دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 08:32

به نظر من زمانش خوب نیست آخه تا بچه ها جمع شن و هماهنگی بشه طول می کشه

بله..موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد