وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

این چه وعضشه؟؟؟؟!!!!!

سلام بچه ها ..... 

قبل از اینکه بخوام حرفمو بزنم باید بگم که مخاطب حرفم٬ اول از همه خودم و در ادامه تمامیه اعضای وبلاگه! چون میدونم با گذاشتن این پست اول از همه از خودم انتقاد میشه!! 

  

آقا این چه وعضشه!!!!!! 

وبلاگ چرا اینجوری شده؟!!!!!!

یادمه چند وقت پیش که وبلاگ خوابیده بود(شاید هفت یا هشت ماه پیش)٬ علیرضا که مدیر بود یه نامه به اعضا فرستاده بود با این عنوان که (وبلاگ به گل نشسته!!!)٬ بعد با خودم گفتم: صد رحمت به اون خوابیدن.   مثل اینکه الآن وبلاگ به خواب زمستونی رفته و نمیخواد بیدار شه!!! 

  

بد نیست یه سری به گذشته وبلاگ بزنیم ببینیم وبلاگمون چی بوده و چی شده!!!! 

گور بابای فیسبوک و ....... 

باز دم بچه های جدید گرم که چنتا پست میذارن!!!!! 

اصلا صندلی داغ چی شد؟؟؟؟؟؟  

ممنون از فرصتی که به من دادید.......دیگه حرفی ندارم.......همین!!!!!!!!!! 

حالا بقیش دیگه با خودتون(اعضا)

 

نظرات 22 + ارسال نظر
علیرضا شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 11:29

یه کلام ختم کلام!!!
صندلی داغ
امیییییییییییییییییییید
کجایییییییییییییییییی
ملعون
بیا صندلی داغ رو را بنداز

یه سر به صندلی داغ من بزنی یادت میاد کی باید رو صندلی بشینه!

رضا شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 11:36

قائم شهری که مدیر بشه همین میشه دیگه!!!
ایران 82 - س صندلی داغ...

فریبا و فرزانه شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 14:31

واقعا چرا اینجوری شده؟؟؟
نه به اون شورو حال اولی نه به حالا که.....
بابا دست به کار شین دیگههههههههه ....

مینا یکشنبه 14 اسفند 1390 ساعت 09:33

چطوره دوباره رای بگیریم که کی رو صندلی داغ بشینه

مصطفی یکشنبه 14 اسفند 1390 ساعت 10:38

آخرین نفری که رو صندلی داغ نشست نفر بعدیشو انتخاب کرد.
این فرد کسی نبود جز ....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
فرزانه

سعید یکشنبه 14 اسفند 1390 ساعت 10:39

کدوم فرزانه؟؟

رامتین یکشنبه 14 اسفند 1390 ساعت 13:17

به نظر من الآن واسه صندلی داغ یکم زوده!!! به نظر من اول چنتا پست بذاریم تا وبلاگ دوباره راه بیفته، بعد بریم سراغ صندلی داغ!

alisa(ali & saeed یکشنبه 14 اسفند 1390 ساعت 13:32

نا
اما مخالفمی

[ بدون نام ] یکشنبه 14 اسفند 1390 ساعت 19:27

به.
میبینم که دارین حلوا پخش میکنین.منم به نوبه خودم تبریک میگم
خدا پشت و پناهتون.موفق باشید. و وبلاگتون امیدوارم دوباره سرزنده شود.خوبه.تلاش کنین حتما موفق میشیندوستای با انگیزه ای دارید که دوباره روحشو شاد کنن
سال نو خوش.
بدرود دوستان جان
(فک کنم حرفام اینقد تاثیر گذاشته که از این به بعد دست به کار بشید

بهار دوشنبه 15 اسفند 1390 ساعت 11:43

حالا نه اینکه هر دفعه که پیام عضویت دادیم جواب دادید !!!!!!

رامتین دوشنبه 15 اسفند 1390 ساعت 12:01

میگم اینایی که نظر میدن منتظر بودن من پست بذارم تا بیان نظر بدن،‏ ‏اگه‏ ‏وبلاگو میدیدین چرا پست نمیذاشتین؟؟؟؟؟؟؟

امید دوشنبه 15 اسفند 1390 ساعت 19:32

درود بر دوستان جان
حرف زیاد دارم، خواستم یه پست دیگه بذارم ولی همینجا حرفامو خلاصه میگم.
این وبلاگ 18تا عضو داره!!! 18تا!!! بعد همه منتظرن تا مدیر یا یکی دیگه یه پست بذاره تا بیان نظر بدن. خوب خودت بیا یه پست بذار تا بقیه استفاده کنن.
تو این 8 پست اخیر، 4تاش مال من بود. نظرات زیادی هم نداشت. اصلا بازدید کمی داریم تو این چن مدت.
من کمتر پست میذارم واسه این که بقیه اعضا هم کمی پر کار بشن. حتی تعدا پست اعضای هر عضو رو از قالب وبلاگ حذف کردم تا همه با هم برابر شن ولی...
یا مثلا همین صندلی داغ. مگه من باید رو صندلی بشینم که پست بذارم؟! نفر بعد که مشخصه، زمانش هم که مشخص بود. چشم این مورد رو پیگیری میکنم تا دوباره شروع بشه. ولی زمانش باشه بعد عید نوروز بهتره.
مشکل وبلاگ اینه که بازدیدش کم شده،
به امید این که دوباره یه وبلاگ خوب داشته باشیم.

علیرضا سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 20:06

بعضیا پست میذارن هنوز یه دقیقه ازش نگذشته پاک میکنن!!!!!
قضیه چیه؟؟؟!!!!

رامتین سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 21:50

راستش منم نمیدونم چی شد؟ تا اومدم نضر بدم که تکراریه پاک شد!!!!!!

مینا چهارشنبه 17 اسفند 1390 ساعت 12:47

شما دوتا خودتون بلدید پست بذارید چرا نمیذارید
خیلیم قشنگ بود
خیلی خیلی خیلی هم قشنگ بود
بی......اا

مینا چهارشنبه 17 اسفند 1390 ساعت 12:53

آقای رامتین خان عجب نضری دادید
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
خدای من
تو که نظر نوشتن بلد نیستی خواهشا برا پست بقیه نظر نده

رامتین چهارشنبه 17 اسفند 1390 ساعت 15:56

خوب شد گفتی! اصلا حواسم نبود قبل اینکه نظر بدم از تو اجازه بگیرم!!!!! از این به بعد حواسمو جمع میکنم!

علیرضا چهارشنبه 17 اسفند 1390 ساعت 22:39

خب اگه قشنگ بود چرا پاکش کردی؟؟؟!!!

فرهود جمعه 19 اسفند 1390 ساعت 18:49 http://farhood72.blogfa.com

همه جوره با همه چیز موافقم.. بگین من چیکار کنم؟؟

مینا شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 07:54

شما نمیخواد اجازه بگیری برو املاتو درست کن آقا رامتین
درضمن آقای بخت قدیمی یا جدید بالاخره پستی بود که گذاشتم
پرسپولیسی بازیت چی بود درآوردی؟؟؟؟

رامتین شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 10:33

اشتباه تایپی تا حالا به گوشت خورده!!!!!! تازه اینم بگم الکی بحث استقلال و پرسپلیس و راه ننداز! حوصله کل کل نداریم.

ثنا سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 18:25

ناچ ناچ.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد