وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

اصول محاسبات...

دیروز ساعت ۳ میانترم اصول محاسبات داشتیم. یه چنتایی واسه اولین بار بود که این امتحانو تجربه میکردن! اما درصد بیشتر تجربه قبلی داشتن، مثل آرمین فلاح که پیر اصول بود.

امتحان با یه ربع تاخیر شروع شد و بچه هایی که واسه امتحان دادن اومده بودیم به همراه چنتا الاف... شروع به تقویت روحیه کردیم.

همه پر از استرس بودیم و خودمونو با شعارهایی مثل، توپ... تانک... فشفشه... نبوی...(اصول باید پاس بشه) و دیگر شعارها تقویت میکردیم.

بالاخره استاد نبوی وارد سالن شد و بچه ها هم با صلوات ورود استاد رو اعلام کردن که این امر باعث عصبانیت استاد شد و جمله ی معروف رو به زبان آوردند: "حرف نباشه..."

امتحان شروع شد ولی همون الافهایی که گفتم دقیقا 3 ساعت منتظر بودن تا ما امتحانمون تموم بشه و به حال و روز ما بخندن. ولی خدایی دمشون گرم، خیلی حال دادن، اصلا روحیه مونو عوض کردن.


 خلاصه میانترم اصول هم گذشت.
اونایی که اصول داشتن، امتحان چطور بود؟!
بعد امتحان اسمتونو تو لیست حذفیات نوشتین یا پاسی ها؟

نظرات 9 + ارسال نظر
رامتین پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 20:42

دیگه اونایی که امتحان دادن میدونن امتحان چطور بود!!!!!

من بعد امتحان اسممو تو لیست پاسی ها نوشتم ولی دلیل حذف نکردنم اینه که این ترم واحدام کمه و نمیتونم اصول رو حذف کنم، وگرنه....

امید پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 20:46

بعد امتحان اصلا از قیافتون هم معلوم بود که سرویس شده بودین!!!
خدا به خیر کنه کوانتوم ما رو...

علیرضا جمعه 13 آبان 1390 ساعت 13:01

خبه حالا خوبه یه میانترم دادین!!!

مریم مهندسی شیمی 88 یکشنبه 15 آبان 1390 ساعت 00:58

جالب بود
منم توصیفات این امتحانو شعارهارو شنیدم
خیییییلی باحال بود
ایول به معرفت این دوستا
ایشالا همتون قبول بشین
من که موازنه که همین اصول شماس با 10!!! پاس کردم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 آبان 1390 ساعت 11:06

آخ نبوی نبوی کمک کردنتم تو امتحان خنده داره.حرررف نباشه یراهنمایتون کنم:سوال ۷ تو خودسوال جوابش هس.بچها راهنمایش یادتونه؟ولی درکل بچها دستتون دردنکنه باعث شدین قبل امتحان کلی بخندیم.بازم ازین برنامها اجرا کنید

U?

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 آبان 1390 ساعت 16:19

چرا امروز اصول تشکیل نشد ؟

شیما پنج‌شنبه 26 آبان 1390 ساعت 10:24

سلام بچه ها
خدا قوت خسته نباشید
راستش ۱ سوال دارم استاد بیو شیمی مون ازم خواسته جوابشو پیدا کنم.
تو پیوند هیدروژنی آیا قدرت پیوند زمانی که دو اتم الکترونگاتیو یکسان هستن با زمانی که اتم ها غیر یکسان هستن فرق میکنه؟
ممنون میشم اگه کمکم کنین

[ بدون نام ] دوشنبه 30 آبان 1390 ساعت 16:33

به نظر من که فرق می کنن.
ما خوندیم اگه دهنده و گیرنده پیوند هیدروژنی در دو مولکول مجزا باشه پیوند هیدروژنی برون مولکولیه.ولی اگه در یه نوع مولکول باشه پیوند هیدروژنی درون مولکولیه.
این یعنی قدرتش متفاوته دیگه.البته فک می کنم.
به نظرم به تفاوت الکترونگاتیوی هم ممکنه مربوط باشه.
البته اینا بر اساس نظریات خودمه از منبع دققی گرفته نشده.فقط خط دو و سه معتبره.

فرهود دوشنبه 7 آذر 1390 ساعت 09:31 http://farhood72.blogfa.com

سلام دوستان هم رشته ای و هم دانشگاهی....
...
از وبلاگتون بهره ی کافی بردم.... امیدوارم توی کارتون موفق بشین....
به ناگفته های من هم سر بزنین..
نتظر حضور گرمتون هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد