وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

شوخی با اساتید !!

می خوام برم چندتا سوال از اساتید مون بپرسم .... با من همراه باشید ، خوش میگذره !!! 

خوب اول برم اتاقه کی ؟ آها اتاق دکتر حسین زاده:  

-سلام استاد میتونم چند تا سوال ازتون بپرسم ، استاد ، استااااااااااااااااد ...  

-بله ،چیزی گفتی ؟ وایسا اینوری شم آخه اینور گوشم نمیشنوه!!! خوب حالا بپرس .  

-استاد شما دکترای آلی دارین دیگه ؟  

-نمی دونم . یعنی چی نمی دونم !!  

-پس چی جوری آلی درس میدین ؟ 

-چه میدونم . ....  

-إ استاد ببخشید حالتون خوبه ؟  

-نمی دونم چه میدونم .... اصلا میدونی چیه یه مدته که یکی میاد تو گوشم هی زنگ میزنه و فرار میکنه !! منم میگم کیه کیییییییییییییییییه ولی جوابی نمی ده !!  

-خوب پس استاد خداحافظ .  

-چی گفتی ؟ هیچی خداحاقظ.  

 

خوب حالا میرم اتاق دکتر نبوی: 

 -سلام استاد میتونم چندتا سوال ازتون بپرسم ؟  

-حرف نباشه حرف نباشه .  

-استاد فقط چندتا سوال !!  

-چندتا سوال ها ؟  خوب بگو بگو کار دارم . 

-استاد چرا اصول اینطوری نمره دادین ؟  

-ها حرف نباشه ،می خواستین بخونین ها ....  

-خوب اونایی هم که خوندن افتادن ؟  

-به من چه ها ، من چیکار کنم ها ، میخواستن بخونن. 

-خوب میگم استاد اونا خیلی خوندن ؟ 

-حرف نباشه من چیکار کنم ها ..  

-هیچی استاد مرسی خدافظ  

 

حالا میرم اتاق دکتر عمرانی: 

-سلام استاد میتونم چندتا سوال ازتون بپرسم ؟  

-هه هه هه به به بپرس (با خنده ) .  

-استاد نظرتون درباره ی بقیه درسای شیمی چیه ؟  

-ب ب بقیه درسارو فاک فاک فاک فاکتور بگیر فقط شیمی فیزیک .  

خوب در ادامه ی سوالام میرسم به اینجا که چرا شیمی فیزیک ؟  

-هه هه هه اینو باش ، صدای و ِ و ِ وز وز از کجاست ؟ !! نمی دونم استاد . پس فعلا بُ بُ بُ روتا من صدای ووووز وز از کجاست .  

-باشه مرسی استاد،خداحافظ.  

 

خوب بقیه استادا باشه واسه بعد الان دیگه دارم میرم خونه ...!! فعلا

نظرات 15 + ارسال نظر
رامتین سه‌شنبه 5 مهر 1390 ساعت 18:02

محمود چهارشنبه 6 مهر 1390 ساعت 09:15

دمت گرم.خیلی باحال بود.به نکته های ظریفی اشاره کردی.......
(البته اینم بگم که همچین زیادم ظریف نبودن)

محمد چهارشنبه 6 مهر 1390 ساعت 09:53

امید چهارشنبه 6 مهر 1390 ساعت 10:19

مرسی.
جالب بود.

مینا چهارشنبه 6 مهر 1390 ساعت 10:20

نبوی یه چیز دیگه ام میگه ؛من چی گفتم من چی گفتم؟؟؟
دکتر حسین زاده هم آخر هر کلمش یه اینا اضافه میکنه مثلا ولهارد اینا یا آزمایشگاه اینا یا کنکور فوق لیسانس اینا
میخواین ایندفعه دقت کنید؟؟؟

چون من این متنو تابستون نوشتم زیاد تیکه کلام استادا یادم نبود ...
باشه سری بعد شوخی با استادا ...

امید چهارشنبه 6 مهر 1390 ساعت 10:20

راستی پست قبلی اشکالش برطرف شد

مینا چهارشنبه 6 مهر 1390 ساعت 10:35

شما نمیخواد اشکال پست هارو برطرف کنی زیر قولت نزن.....

علیرضا چهارشنبه 6 مهر 1390 ساعت 18:15

ای بابا یادش بخیر این پست رو من توی زمان مدیریتم! توی چرکنویس ها خونده بودم!!!
مصطفی ایول خیلی قشنگ بید...
like
:)))

محمد۸۹ یکشنبه 10 مهر 1390 ساعت 09:34

اگه استاد هایی که باهاشون شوخی کردی اینا رو ببینن چی میشه

بهار یکشنبه 10 مهر 1390 ساعت 11:34

جالب بود فقط فکر نمره ها تو نو کردین دیگه

فاطمه زهرا دوشنبه 11 مهر 1390 ساعت 21:11

خیلی جالب بود البته من فقط کلاسای نبوی رو تجربه کردم

سمانه یکشنبه 1 آبان 1390 ساعت 12:13

خیلی توپ بود .......

پلاستیکیش یا چهلتیکه...؟!!!

نیک نژاد یکشنبه 7 اسفند 1390 ساعت 02:42

سلام بچه ها-من الان دارم ارشدشیمی آلی شهید بهشتی میخونم.تمام آلی ها راهم بادکترحسین زاده گذروندم-این بی انصافیه درمورد استادامون اینطوری میگین؟مااینجاکلی پز دانشگاه مازندران ومیدیم.دکترعمرانی هم زمانی که من فارغ التحصیل میشدم دیگه لکنت نداشت!!دلم برای دانشگامون خیلی تنگ شده٬قدرشو بدونین

هستی دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 17:34

هی هی هی هی

نگین چهارشنبه 1 آذر 1391 ساعت 12:05

جالب بودمخصوصا عمرانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد