وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

بیـــــانیــــــــــــــــــــــه

یه روز با رفقا رفته بودیم دَدَر، ببین چه گرد و خاکی راه انداختن. هم اینجا هم تو faceboo!!!!

خوبه باز آدم مهمی نیستم که مثل آقای متکی تو حین ماموریت از وزارت برکنار میشن، من هم تو دَدَر به مدیریت برجا بشم.

اصلا اینقد تعجب کردم که سلام یادم رفت... درود بر شما دوستان.

تازه این وقت شب با کلی خستگی از تفریح برگشتیم، گفتم 2-3 دقیقه میرم به وبلاگ سر میزنم بعد میرم بخوابم... ولی به کل خواب از سرم پرید.

منو باش که تو کل روز داشتم یه متن آماده میکردم واسه ورودی ها، ولی اونم پرید!!!


حالا اگه نظر من هم تو این انتخاب تاثیر داره میخوام نظر بدم. خواستم تو قسمت نظرات بنویسم ولی خیلی طولانی میشد.

اولا من اصلا به موضوع اطمینان ندارم و فکر کنم یه تشابه اسمی باشه و قرار بود یه بنده خدایی رو مدیر کنن که با اسم من شبیه بود و این اشتباه صورت گرفت D: این از این.


حالا نظر کلی من، درمورد هادی باید بگم که اون مالک وبلاگه و همیشه هم باید باشه و اونو نمیشه نادیده گرفت حتی اگه الان چند ماهه که گذرش اینورا نخورده.

من هم با مدیریت چرخشی موافقم، خیلی ایده خوبیه و انتخاب مدیر باید با نظر همه بچه ها باشه.

حالا نظر اصلی درمورد خودم، اما قبلش از همه بابت تبریکاشون تشکر میکنم.

من فکر میکنم که به عنوان یه عضو معمولی خیلی بهتر و فعالتر میتونم باشم تا این که مدیر باشم. آخه اگه مدیر باشم همه انتظارا رو از من دارن و نه که من خیلی به وبلاگ سر میزنم شاید نتونم جوابگو باشم.

کلا میخوام بگم که من خودم دوست ندارم مدیر باشم اما در کنار مدیر، هر کی که باشه، هستم و نظراتمو بهش میگم تا اون هم اجرا کنه.

اصلا کوبیدن و زیرآب زدن مدیر خیلی حال میده،خیلی... اگه من مدیر بشم دیگه کیو باید بکوبم؟!

نظرات 3 + ارسال نظر
vahid دوشنبه 28 شهریور 1390 ساعت 02:19 http://www.parspic.net

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما مدیر محترم سایت

همانطوری که میدانید یکی از کارهایی که باعث میشود تا رتبه و بازدید وبگاه شما افزایش یابد داشتن یک پیج رنک خوب است که وب سایت گوگل آن را بر اساس معیارهای مختلفی به سایتها می دهد.یکی از همین معیارها تبادل لینک می باشد که تاثیر زیادی در گرفتن پیج رنک مناسب دارد.شما هم اکنون میتوانید با مراجعه به سایت ما (پارس پیک) برای این کار اقدام نمائید.
برای اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه کنید.
http://www.parspic.net/link
کلیه مراحل در صفحه فوق توضیح داده شده است.

با تشکر و سپاس فراوان
مدیریت پارس پیک
Www.Parspic.Net

علیرضا دوشنبه 28 شهریور 1390 ساعت 12:31

امید جون داداش الان که هادی سر به وب نمیزنه
فقط هم تو الان تیک مدیریت داری!!!
پس یعنی فعلا مدیر تویی...
یه جورایی دولت موقت داری!!!
پس مدیریت کن!!!

سحر پنج‌شنبه 31 شهریور 1390 ساعت 17:18

سلام به مرد خستگی ناپذیر و پر انرژی وبلاگ اقا امید مدیریت جدید رو بهت تبریک میگم امید وارم از این کار سر بلند بیرون بیای .
همچنین از مدیر یت قبلی اقا علیرضا هم تشکر میکنم که حضور من در زمان تصدی گری ایشون بوده با سپاس . من اقا هادی رو نمیشناسم اما از ایشون هم متشکرم
اما این اقا علیرضا بالاخره به معشوقه خودشون رسیدن یا نه ؟

مرسی ممنون.
نه، اگه علیرضا به عشقش نمیرسید مدیریتو ول میکرد؟!!!
امید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد