وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

حال گیری

دخترا : چطور حال یه پـسر رو بگیریم؟

پـسرا : چطور حال یه دختر رو بگیریم؟


برید توی قسمت نظرات و برامون بنویسید که چطور میشه این کارو کرد!!!


فقط یادتون باشه که:

                            اسم شخص - توهین - حرف غیر اخلاقی = حذف نظر


(راستی یادم رفت اگه تاحالا حال همکلاسیتونو گرفتید اونم برامون بنویسید!!!)

نظرات 42 + ارسال نظر
علیرضا شنبه 25 تیر 1390 ساعت 01:06

ازش تو خیابون یه آدرس رو میپرسم و بعد که اون آدرس رو بهم گفت جلو چشمش از یه آقایی دوباره آدرس رو میپرسم!!!

مریم شنبه 25 تیر 1390 ساعت 09:04

بهش میگم : وقت کردی یه حموم برو!

امید شنبه 25 تیر 1390 ساعت 13:12

حال مارو که عمرا بشه گرفت
دخترا هم حالی ندارن که بگیری

خوب سوال بعدی علیرضا!!

بابا ایول
اینم خودش یه جور حال گیریه دیگه!!
علیرضا

مینا شنبه 25 تیر 1390 ساعت 13:23

چون شما ها حالی ندارین که آدم بخواد بگیره آقا امید
شما ها همینطوریشم خدایی حالتون گرفته هست

اخطار!
اسم شخص = حذف
علیرضا

امید شنبه 25 تیر 1390 ساعت 13:54

آدم اگه حال گیر باشه, حال آدم بی حالی مثل منو خوب بلده بگیره.
بعد من کجا حالم گرفته؟!

مینا شنبه 25 تیر 1390 ساعت 15:34

اولا که من کلی شما پسرا رو گفتم
دوما خواستم حال آقای بخت رو بگیرم گه گفتن اسم شخص رو نیارین
کلا اینطوری هستید دیگه کسی بر خلاف میل و حرفی که زدید کاری انجام بده حالتون گرفته میشه

شیطونه میگه حالشو بگیرم نظرشو پاک کنم!!!
علیرضا

مینا شنبه 25 تیر 1390 ساعت 15:58

ببین دخترا به این میگن حال گیری
اول حالشو بگیر
بعد به روش بیار
آقای بخت رو ببینید بقیه پسرا هم به همین اندازه آتیشی میشن

خانوم های محترم هم همکلاسی های عزیز:
امید اسمه همینطور آقای بخت!!!
خواهشا دقت کنید...

سمیرا شنبه 25 تیر 1390 ساعت 17:09

وا؟ یعنی چی؟ اولا که این پستی که گذاشتین معلومه از اول تا آخرش دعواست . دوما که فقط ۲تا پسر نظر دادن اسمم نبره یه جورایی تابلوئه. ولی خدایی مینا راست میگه شما که حالی ندارین؛ اگرم داشته باشین خیلی خیلی راحت ما دخترا میتونیم بگیریمش...

علیرضا شنبه 25 تیر 1390 ساعت 19:12

نه چرا دعوا!!!
از اون جایی که برو بچ شیمی صمیمی هستن و خیلی هم با جنبه گفتیم بد نیست که دوباره یه کل کل کوچولو راه بندازیم...
اما از قرار معلوم دخترا توی این زمینه حرفی برا گفتن ندارن!!!

امید شنبه 25 تیر 1390 ساعت 19:12

ای بابا از همین اول که کل کل شده.
یکم به موضوع توجه کنین.

علیرضا اون شیطونه که به تو یه چی گفت, الان به من هم اومده داره یه چیزایی میگه.

ببین چطور وارد بحث های حاشیه ای میشن!!!
خب بگید بلد نیستیم حال گیری کنیم چرا اینقدر قضیه رو می پیچونید

سمیرا یکشنبه 26 تیر 1390 ساعت 07:46

آهاااااااااا. خیلی دلم میخواد بدونم اگه این شیطون یه چی بگه چی میشه.........آقای بخت تو جواب آقای بوره گفتن : ((خب بلد نیستیم حال گیری کنیم))... خیلی خوبه که خودتون همون اول اعتراف کردین که...اونوقت بعدشم میگن دخترا تو این زمینه حرفی برا گفتن ندارن.(از اون حرفا بود)

سمیرا یکشنبه 26 تیر 1390 ساعت 07:53

واقعا عذر خواهی میکنم گفتن:بگید بلد نیستیم....خیلی جالب تر شد...اخه از اونجا که آقایون فقط ادعا دارن؛خیلی راحت فقط حرفشو میزنن؛اما خانما معمولا همون اول عملیش میکنن....حالا دیگه شیطونه داره یه چیزایی به من میگه.

مینا یکشنبه 26 تیر 1390 ساعت 13:14

دمت گرم سمیرا....
ایولاااا

خانوم ها، یه کم برا هم Pepsi باز کنید!!!

سعید یکشنبه 26 تیر 1390 ساعت 20:42

چیه چیزی شده؟
پسرا نیروی کمکی اومد.من نمیدونم این اعتماد به نفس دخترا از کجا می آد؟
من نمیدونم چرا میگن خواب زن چپه
نمیدونم چرا دخترا یه دندشون کمه
نمیدونم چرا میگن مرد سالاری
نمیدونم چرا اکثریت جامعه تو ایران زن هستن ولی تعداد نمایده هاشون تو مجلس انگشت شماره
ولی یه چیزی رو خوب می دونم اونم اینه که مردا 100 درجه باهوش تر از خانما هستن.برید تحقیق کنید

مینا یکشنبه 26 تیر 1390 ساعت 22:51

واقعا آقا سعید فکر میکنید انقدر افراد دیگه مث شما بیکار باشن راجع به یک همچین چیز تابلویی تحقیق کنن
با یک نگاه خیلی مختصر به همین هم ورودی هاتون دستتون میاد که کدوم قشر زرنگ ترن

علیرضا یکشنبه 26 تیر 1390 ساعت 23:25

پسرا: چطور حال یه دخترا رو بگیریم؟
اصلا لازم نیست به خودتون زحمت بدید!!!
فقط مثل سعید واقعیاتو بگید...

مصطفی دوشنبه 27 تیر 1390 ساعت 00:30

ای بابا بچه ها چیزی که عیانه چه حاجت به بیانه ...؟
تازه خود خانومه .... هم گفت که این چیزایی که سعید علیه دخترا نوشت تابلوء دیگه بحثتون چیه ؟!!!!!
تازه ۱چیزه خیلی مهم یادتون رفت به دخترایی که از پسرا هی ضدحال بخورنو رو دست پدر مادرشون بمونن میگن ترشیده

باران دوشنبه 27 تیر 1390 ساعت 01:42

آخه این که غصه خوردن نداره
دوستای عزیز چندتا از این ضدحالایی که تا حالا به این بچه پررو ها زدید رو براشون بنویسید که هم دهنشون بسته شه هم براشون درس عبرت بشه!
مثلا هر وقت یه بچه پررو شماره میده اونو جلو چشماش میندازم توی صندوق صدقه
اگه بدونید چه حالی میشه و چقدر حرص میخوره!

سمیرا دوشنبه 27 تیر 1390 ساعت 02:24

شما نگران pepsi نباشین و غصه ی اونو نخورین....وقت کردین یکم غصه خودتونو بخورین......در ضمن دلیل اینکه دخترا می مونن (با عرض پوزش فراوان) بیعرضگی آقایونه. مگه پدر و مادرا دختر دسته گلشونو از سر راه اوردن که بندازنش به یه آس و پاس...بازم عذر خواهی میکنم از اینکه رک گفتم ...حقیقته محض بود.

رامتین دوشنبه 27 تیر 1390 ساعت 03:23

دو روز نبودیم وبلاگ از دست رفت...!!!
انقدر حال میده تو اتوبان جلوشون با سرعت کم رانندگی کنی
یا مثلا ازشون ساعت بپرسی بعد به ساعت خودت نگاه کنی بگی ... محترم ساعتت عقبه!!!
یا ازشون جزوه بگیری بعد موقع پس دادن کل ورقه هاشو قاتی پاتی کنی!!!
فعلا. بازم هستا...

[ بدون نام ] دوشنبه 27 تیر 1390 ساعت 12:18

سلام بر بر و بچ؛
اجازه بدید من یه حالگیری اساسی کنم.هم برای آقایون و هم خانمهایی که شاگرد دکتر رئوف بودن:نمرههای تجزیه مدت زمان بسیاری هست که رو برده!!!!! ای بابااااا؛انتظار بیخودی هم حالگیری هست واسه خودش،نه؟!

بابا حالگیری بنویسید دیگه:دی
ما یه بار که میدونستیم چند تا از پسرای کلاسمون که مثل بعضیا اند ادعا بودن با gfاشون قرار دارن جاتون خالی بد حال یکیشونو گرفتیم اس میدادیم بهش که مثلا مام بعله!!!!!!!!!!!!gfشیم مثلا!! حالا این هی میخواست جلو دختره ثابت کنه که بابا من اینو نمیشناسم مگه میشد؟؟ هی بدتر میشد
آخرم دختره خط پسره بدبختو گرف برد خونه
حالا اگه اینو اینجا دید ایشالا حلالمون کنه

سعید دوشنبه 27 تیر 1390 ساعت 19:38

مینا خانم دخترا باهوش تر نیستن بلکه تعدادشون بیشتره همین ورودیه خودمون 60:40 بود.
بچه ها یه واقعیت دیگه:تا حالا شنیدین بگن مادر علم فلان.من که تا حالا نشنیدم.
دلیل اینکه دخترا تو خونه میمونن و ترشی میشن کم بودن تعداد پسرا هستش.نه دسته گل بودن دختر

مینا دوشنبه 27 تیر 1390 ساعت 23:43

ما ۶۰:۴۰
قبول
ولی آخه چرا همه ی رتبه های اول مال دختراست؟؟؟؟
چون باهوشن
نمره ی آلی ۲ هیچ پسری از دکترحسین زاده از ۱۳ بالاتر نشده نمره ی هیچ دختری هم از ۱۴ کمتر نشده
نمره ی اولشم ۱۸.۵ بود که دوست خودم بود
تو ش.فیزیک ۲ دکتر عمرانی هم برا ورودی های خودمون همین اتفاق افتاده
اینا رو فقط میگن هوش بالا

مینا دوشنبه 27 تیر 1390 ساعت 23:46

راستی آقای کاویان دوباره این بحث الکی رو شروع نکنید
شما آقایون لیاقت ....
بیخیال...

رامتین سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 00:03

از بین صدتا دختر دو تا شونم نابغه نباشن که باید بهشون شک کرد!!!

همکلاسی سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 10:06

شما که از دخترا بد میگین چرا خودتونوشبیه دخترا میکنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

R89 سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 10:36

ورودی 89 هستم ، امیدوارم منو توی جمعتون راه بدین! یه روز یه آقاپسری آدرس کتابخونه شیمی رو ازم پرسید ، منم در حقش بزرگی کردم آدرس غلط بهش دادم !!

امید سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 11:16

ای بابا....
هرچی خواستم هیچی نگم, که نگن فقط چرا امید و علیرضا نظر میدن, دیدم نمیشه.
ای بابا....
بازم دم دوستان گرم که کم نذاشتن تو حال گیری.

امید سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 11:29

به این دوست ۸۹ای هم بگم که٬ واقعا کارت قشنگ بود.
این نشون میده که نمیشه به شما دخترا اطمینان کرد.

مصطفی چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 00:44

ضد حاله بدتر میدونی چیه باران خانوم اینه که طرف برای خنده به شما فقط ۱کارته خالی بده
باشه مینا خانوم درباره ی نقطه ضعفتون دیگه حرفی نمیزنم .

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 13:35

ولی ضد حال بدتر اینه که دختره برگه شمارتونو باز نکرده و ندیده و بر فرض اینکه شماره ای موجوده بندازه تو صندوق.شاید اینجور مددی به حالتون بشه آخه نقشه تون نقش بر آب شد . اگه هم شماره ای توش بود،باز 1 امیدواری بدم بهتون شمارتون قاطی پولا میرسه به 1 بنده خدایی.از قضا اگه اون بنده خدا دختری داشته باشه،شما میمونی و 1 شانس خوب. و اینکه اون دختره خوش بخت میشه بزرگترین ضد حال عمرتون

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 14:07

خواهرا برادرا اینقده از بدی های هم نگین.1کمم از نقاط مثبت و ویژگی های خوب هم بگین هم بد نیستا.از خانم ها شروع کنیم:

زنان مهربان ، عاشق و دلسوزند.

زنان وقتی که خوشحال هستند گریه میکنند.

زنان برای نشان دادن توجه و علاقه همیشه کارهای کوچکی انجام می دهند.

زنان قدرت این را دارند که حتی وقتی بسیار خسته هستند ونمی توانند روی پای خود بایستند،لبخند بزنند.

زنان میدانند چگونه از پول خود بهترین بهره را ببرند.زنان صادق و وفادارند.

زنان دنیا را مکانی شادتر برای زندگی می سازند.



حالا نوبت مردان است:

مردان برای حمل اشیای سنگین و کشتن سوسک و عنکبوتها خوبند.

علیرضا چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 21:15

من عذر میخواهم!!!

من امروز یه پست گذاشتم به اسمه<<ببین درس عبرت شه برات!!!>>
به نظر خودمو خواننده های وبلاگ هم داستان خیلی قشنگی بود
اما یکی از نویسنده های وبلاگ((نازنین خانوم)) یاد آور شد که من این پست رو چند ماه پیش گذاشته بودم!!!
منم که دیدم خیلی گاف بزرگی دادم! مجبور شدم ضمن عذر خواهی پستم رو حذف کنم...

اینم یه جور ضدحال بود دیگه!!!
ما هم با روی باز پذیرفتیم!!!

مصطفی پنج‌شنبه 30 تیر 1390 ساعت 00:40

شنیدم از نظراته من بعضی از خانم ها ناراحت شدن ...
خلاصه منظوره من به همه خانم ها نبود به بعضیاشون بود گفتم که این سوء تفاهمه رفع بشه .

سعید پنج‌شنبه 30 تیر 1390 ساعت 18:47

علی جون اشکالی نداره.زندگی تکرار لحظه هاست.

خیلی ممنون!!!
اگه جنبعالی پستتو گذاشته بودی الان من اینجور...نمیشدم!!!

[ بدون نام ] جمعه 31 تیر 1390 ساعت 14:55

بچه ها به نظر من امید به شدت اعتماد به نفس کاذب داره نظر شما چیه؟

امید یکشنبه 2 مرداد 1390 ساعت 13:05

اول شما با اسم نظر بده... بعد نظرسنجی کن!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 13:29

شنیدین میگن هرچی خدابخوادهمون میشه؟
هرچی زن بخوادهمون شده!!!
دکی!افتاااااااااااااااااد!!!

مها پنج‌شنبه 19 آبان 1390 ساعت 18:30

بچه ها من هم یه شیمیست هستم .البت تقریبا جای مامان شماها هستم .واگه بدتون نیاد میخوام بگم کل کل های شما از نگاه یه آدم عاقل بسیار بیمزه و در حدکل کل بچه های پیش دبستانیه! من اگه جای آقای علیرضا خان(حسین خودمون)بودم این پست رو برمیداشتم.

مریم ویسی جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 22:19

خب این آقا امید چی میگه مثل اینکه دخترا رو خوب نمیشناسه. حال شما رو نمیشه گرفت؟ ؟ ههههه دارم برات اساسی حیف که نمیشناسمت.

مریم ویسی جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 22:24

من هیچکدو از شماها رو نمیشناسم ولی مینا جون دمت گرم خوب جوابشونو میدی خوشم اومد ازت مثل خودمی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد