وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

تولدی دوباره...!!!

درود بر دوستان جان

وای چقد دلم واسه این جمله تنگ شده بود, بذارین یه بار دیگه هم بگم D: 

درود بر دوستان جان  

آخیش یکمی راحت شدم ولی هنوزم ته دلم مونده. 

خیلی وقت بود که به وبلاگمون سر نزده بودم. یه غیبت کبری بود واسه خودش.

وااااااااای دلم شده بود اندازه سولاخ ته سوزن (: خدایی خیلی دلم واستون تنگ شده بود. 

چه برنامه ای داشتیم منو هادی واسه تولد وبلاگ, حالا من نتونستم بیام نمیدونم هادی چرا انجامش نداد. اگه هادی رو پیدا کردم یه پست جالب واسه تولدش داریم که میزاریم. 

ای جونم, طفلکی وبلاگمون که یه تولد درستو حسابی نتونستیم  واسش بگیریم. خودم به شخصه قول میدم که جبران کنم. 

قبل از اینکه بیام این پستو بدم, دیدم علیرضا یه نامه داده:  

وبلاگ به گل نشسه!!!
سلام به همکلاسی های عزیز و نویسندهایی که نمی نویسند!!
بیاید تا :
دست به دست هم دهیم به مهر                 وبلاگ خویش را کنیم آباد!!!
  

واقعا حق با علیرضاست, بله دوستان جان... 

 

 امروز تولد دوباره وبلاگ ماست, همه موافقن و کمک میکنن آیا؟! 

 

راستی ورود دوستان جدید چه نویسنده و چه بازدید کننده که تو این مدت به جمع ما اضافه شدن رو تبریک میگم.

 

نظرات 9 + ارسال نظر
امید پنج‌شنبه 23 تیر 1390 ساعت 13:54

علیرضا.... ایجا هم آبرو نذاشتی واسمون؟!!!
برو تو facebook ببین poke کردمت, برو جواب بده....

گفتم اول وبلاگ خودمون بعد اون facebook لعنتی.

pocebake

علیرضا

pokebacke
امید

مینا پنج‌شنبه 23 تیر 1390 ساعت 20:03

خب خیلی دلتون میخواد وبلاگتون پیش دوستاش سر خورده بار نیاد مهر بابا ننش بیان براش تو دانشگاه به همین دوستای وبلاگیش شیرینی نشد بستنی بدن
مامانیشم که آقای بخت هستش باید فکر این چیزا باشه

الهام جمعه 24 تیر 1390 ساعت 01:02

بابا بچه رو لوسش میکنینا.چند بار تولد؟نکنه درست و حسابی ندیدین ۱ مطلب قبلتر آقا رامتین واسش تولد گرفته بود

امید جمعه 24 تیر 1390 ساعت 15:14

khob me3 ink gharare modiriate weblog maro b ye tavalode dorost0 hesabi davat kone.

shekamatonu sabun bezanin....


دم هادی گرم...
علیرضا

مانی.ر جمعه 24 تیر 1390 ساعت 18:58 http://social-umz.mihanblog.com/

سلام دوست عزیز
دوستی از دانشگاه مازندران
خب هم دانشگاهی هستیم
خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم
خبرم کن عزیزم

مریم مهندسی شیمی 88 جمعه 24 تیر 1390 ساعت 21:09

بابا تورو خدا وبلاگو از این وضعیت در بیارین

کدوم وضعیت؟!
وضیعت سفیده دیگه. به این خوبی
امید

مینا شنبه 25 تیر 1390 ساعت 13:20

هی میخام هیچی نگم نمیشه
مریم جون عزیزم شما چرا اصلا اهل نطر دادن درست و حسابی نیستی
آخه گلم بسته دیگه همیشه این جمله رو میگی

سمیرا دوشنبه 27 تیر 1390 ساعت 02:28

.......................؟؟؟؟

.......................!!!!

مریم ویسی جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 22:37

هه دوستان جان؟ جالب انگیزه اولین باره میشنوم راستی دیگه از این رنگ استفاده نکن آقای امید که نمشناسمت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد