وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

مساوی

اگر جلوی اسم های زیر یه مساوی بود اونطرف مساوی چی مینوشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

۱.امیرمهدی جولایی 

۲.مصطفی کاویان 

۳.علیرضا بخت 

۴.رامتین البرزی 

۵.امید بوره 

۶.ابوالقاسم محمدپور 

۷.الهه هادیزاده 

۸.مینا هاشمی

نظرات 40 + ارسال نظر
مینا جمعه 13 خرداد 1390 ساعت 14:39

۱.کسی که هوای همه رو داره
۲.بازیگوش
۳.در پی یار
۳.جبران کننده
۵.یک قائمشهری
۶.فقط درس
۷.شیطون ولی درس خون
۸. ............

علیرضا جمعه 13 خرداد 1390 ساعت 16:44

دلیل انتخاب این افراد چی بوده؟؟؟
امیرمهدی= فردین
مصطفی= دوست خوب
علیرضا= حسین
رامتین= خنده رو
امید= هادی محمودی!!!
قاسم= شیطون ولی درس خون
هادی زاده= فقط درس
هاشمی= اعتماد به نفس

هم کلاسی بودن واین که تا حدودی بچه ها اینارو میشناسن
الهه رو هم گذاشتم تا تنها نباشم

مریم مهندسی شیمی بابلسر شنبه 14 خرداد 1390 ساعت 23:26

پست جالبیه
من که همه رو نمیشناسم نظر بدم!!!

آره نظر بده
مینا

[ بدون نام ] یکشنبه 15 خرداد 1390 ساعت 14:34

به نظر من اسم وبلاگ عوض کنین بذارین وبلاگ دانشجویان شیمی ۸۸ دانشگاه مازندران
(با توجه به اینکه سیاست مدیر وبلاگ مارو کشته{جالبه که تیتر درباره وبلاگ مرتب مناسب با شرایط وبلاگ تغییر میکنه.مثلا کل کل تو وبلاگ بالاست برا جلوگیری از انتقادات مینویسن وبلاگ برا جمع شدن بچه ها دور همه و...}) الانم حتما طبق معمول بعد امتحانا پست تکراری امتحانا چطور بود؟یا کدوم استاد بهتر بود و ازین قبیل که البته به کل مختص به بچه های ۸۸ هست میذارین.این پستم فوق العاده تکراریه.بارها تو همین صندلی داغ همین سوال پرسیده شد.باز قبلا اگه بچه ها کپی مطلب داشتن از خارج ازین وبلاگ بود.ولی الان یواش یواش دارین رو میارین به به کپی از خود وبلاگ

سعید یکشنبه 15 خرداد 1390 ساعت 19:37

کسی به نظر شما احتیاج نداره.دوست داریم در مورد هم نظر بدیم.مشکلی هست؟

سعید یکشنبه 15 خرداد 1390 ساعت 19:48

۱-غلام ادب

۲-رفیق

۳-قمی

۴-فیس بوک

۵-زیتون

۶-گل

۷-دنبال نمره۲۰

۸-آمل



مینا یکشنبه 15 خرداد 1390 ساعت 20:27

شما اسمت رو ننوشتی نظرهم میدی توهینم میکنی خوبه والا
حسود
نمیدونستیم برا پست گذاشتن تو وبلاگ خودمون باید از غریبه اجازه بگیریم
حسود
آفرین آقا سعید

رامتین یکشنبه 15 خرداد 1390 ساعت 23:31

۱- یه پا باشگاه یه پا سالن مطالعه...
۲- رفیقی که دوستشو صبحونه مهمون میکنه
۳- خجالتی پررو
۴- کسی که تو هیچکدوم از عکسا نیست.
۵- عکاس دوم شیمی
۶- نمره ۲۰ تجزیه
۷- درس خون با جنبه
۸- مینا هاشمی

.................؟؟؟؟؟؟؟؟
مینا

سمیرا دوشنبه 16 خرداد 1390 ساعت 10:02

۱=فردین ۲=مهربون ۳ =کم رو ۴=مودب ۵ =شیطون کلاس معدنی ۶=دقیق ۷=دوست شیطون و بامزه خودم ۸ =باحال

سمیرا دوشنبه 16 خرداد 1390 ساعت 10:05

واااااااااااای مینا چرا اینجوری شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ۱بار اومدم نظر بدما

ایرادی نداره عزیز دلم همین که سر زدی و نظر برا پست من گذاشتی کلی برام ارزش داره

مصطفی دوشنبه 16 خرداد 1390 ساعت 10:33

۱- بامرام
۲- خودم ؟!
۳- دوس داشتنی
۴-پایه همه چیز
۵- باحاله بی حال !
۶- مراقب
۷- اجتماعی
۸- فروردین

مصطفی دوشنبه 16 خرداد 1390 ساعت 10:41

در ضمن باید به منتقدمون بگم که این که پایان هر ترم ۱پست به استادا و امتحانا میزاریم خوب عادیه چون هر ترم استادامون عوض میشه و نظرات رو استدایه متفاوته پس نظراتو پست هیچ وقت تکراری نیستش ...
در مورد شیمی۸۸ هم ما کسی رو نمیتونیم بالاجبار بگیم بیاد تو وبلاگمون نظر بده چون مدیراین وبلاگو ۸۸یه خوب بچه های ۸۸ ام اکثر نظراتو میدن ... وگرنه ورود وا۳ همه آزاده...

رامتین دوشنبه 16 خرداد 1390 ساعت 11:16

میگم مصطفی اومدم نظرتو لایک کنم حواسم نبود تو وبلاگم نه فیس بوک!!!

فرزانه دوشنبه 16 خرداد 1390 ساعت 12:15

امیر مهدی = ادعا اما به نظر بچه با معرفتی میاد.
مصطفی = شیطون، باحال، پایه.
علیرضا = مهربون.
مینا = نامرد.

الهام دوشنبه 16 خرداد 1390 ساعت 13:54

من اون نظر منتقد دادم.مینا جان فکر کنم هر کی عضو این وبلاگه یجورایی توش سهیمه. جنبه انتقاد نداری چرا جوش آوردی؟!!!!!

احسان دوشنبه 16 خرداد 1390 ساعت 14:52

۱- خر دلتم
۲- هادی محمودی
۳- هفت خط روزگار
۴- مودب
۵- مردی از دیار یار
۶- پایه
۷- پسرک شیطون
۸- مغرور

علیرضا دوشنبه 16 خرداد 1390 ساعت 15:00

من اون نظر منتقد دادم یعنی چی؟؟؟

ولی حال میکنید بچه های شیمی88 چطور هوای همو دارن دم همشون گرم
Like
Like
Like

اینو که قبلا هم ثابت کرده بویم
شیمی ۸۸ یه دونست
مینا

امیر مهدی دوشنبه 16 خرداد 1390 ساعت 18:30

۱)...
۲)عزیز دل بابا
۳)دل بسته و دلخسته...
۴)شعبده باز
۵)سوشیال فرند
۶)معدنی ۲+الی فلزی
۷)فعال
۸)دوست four stars

من دوست four stars یا ten stars یا 100stars نیستم آقای جولایی

من دوست همه ی ورودی های شیمی 88 هستم
مینا

مازیار تلاشان(مدیریت صنعتی) دوشنبه 16 خرداد 1390 ساعت 18:39

1)اینکه داش امیر خودمونه...(عشق بهروز...)
2)وروجک
3)سیب سرخ و دست چلاق
4)see you...
5)عضو ثابت باشگاه شبهای شمال
6)از ایالت نخبگان کمیاب ایران
7)؟؟؟؟؟؟
8)72 ب...

مینا دوشنبه 16 خرداد 1390 ساعت 19:51

فرزانه جون من با شما برخوردی هم داشتم که نامرد جلوه کردم؟؟؟؟
آقای تلاشان الهه جان هم ۷۲ ب هستن
محض اطلاع گفتم

سعید سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 01:40

انتقاد باید سازنده باشه.نه تخریب گر.
سعی کنیم همدیگه رو تخریب نکنیم

سمیرا سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 17:06

مینا جون این الهام کیه انقدر نظر میده؟؟؟؟؟؟؟؟؟فکر کنم ورودی۸۹ باشه. یه جوری حرف میزنه انگار.......... ای بابا بیخیال دیگه بزرگ شدیم...

الهام سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 17:36

من با بچه های ۸۸ هیچ مشکلی ندارم.چند نفرشونم از رفقای خیلی خوب منن.من فقط ۱ انتقاد کردم.همین.مهم هم نیست هر کی هرچی میخواد بگه.

رامتین سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 17:55

الهام خانوم اصلا حرف شما صحیح٬
خوب شما خودت چرا پست نمیذاری؟
در ضمن مقداری از این مشکلات به خاطر فیس بوکه...!!!
به هر حال فعلا که به نظر میرسه اکثر بچه ها از وبلاگ راضی هستند٬ اگر هم نیستند بروز نمیکنند...!!!
تازه در این ایام که بهش میگن فرجه ۲ تا پست آخر خوب نظر جمع کرده. بعضی وقت ها یه چنین پست هایی نیازه.

علیرضا سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 19:54

نبینم کسی خاطر بچه های 88 رو مکدر کنه

امید چهارشنبه 18 خرداد 1390 ساعت 00:58 http://omidboore@yahoo.com

یه مدتی بود که به وبلاگ سر نزده بودم، ولی شنیدم باز به بچه های 88 توهین شده. ولی نه یه انتقاد سوزنده بود فقط... الهام خانوم، دوست 89ای ما، انتقاد شما درست. ولی کاملا غیز منطقیه. همونطور که مصطفی گفت نمیشه کسی رو مجبور کرد که به وبلاگ سر بزنه. آخه بچه های سال دیگه عضو وبلاگ نمیشن مدیریت چیکار کنه؟ دیگه چطور باید دعوت نامه فرستاد؟! شما هم به عنوان یه غیر 88ی یه پستی بذار قول میدم که خوب استقبال بشه(البته اگه واقعا جالب باشه). شما هم به عنوان یکی از اعضای وبلاگ میتونی همکاری سازنده کنی.

امید چهارشنبه 18 خرداد 1390 ساعت 01:12

نظر قبلیم نیاز به اصلاحیه داره. یکی این که ایمیلمو اشتباها تو قسمت وبسایت نوشتم، دومی هم یادم رفت، خودتون پیدا کنین. در مورد این پستم باید بگم که بچه ها چه شناخت اشتباهی نسبت به هم دارن. درسترین نظر نظر احسان بود بنظر من. واقعا پست جالبی بود. نظر من هم باشو بعدا، فعلا با موبایل نوشتن خیلی خسته شدم.

شیمیدان چهارشنبه 18 خرداد 1390 ساعت 12:44

۱=بزرگ۸۸
۲=شیطون
۳=قمی
۴=عکاس
۵=باحال
۶=مراقب باحال
۷=نمره۲۰
۸=خدای اعتمادبه نفس

امید چهارشنبه 18 خرداد 1390 ساعت 20:20

۱. تاپ رفیق
۲. رفیق اما ضد حال زیراب زن نیمه راه (آخه این چه رفاقتیه مصطفی؟!!)
۳. با مزه
۴. واقعا دوست داشتنی
۵. میتونم در مورد خودم یه چی بگم
۶. درس خون و اجتماعی
۷. برعکس مورد بالا

پس ۸ چی؟؟؟!!!!

الهام پنج‌شنبه 19 خرداد 1390 ساعت 12:50

۱ـازینکه زبونم تند و تیزه از دوستان عذر میخوام.من دوست ندارم کسی ازم ناراحت باشه.این ۱ انتقاد بود که خیلی از بچه های ۸۹ که از خواننده های وبلاگتونن میگفتن و من اینجا ابرازش کردم.۲-در جواب آقا رامتین و آقا امید باید بگم من اگه چند وقته پست نمیذارم بخاطر اینه که فعلا سرم شلوغه.همین.

امید پنج‌شنبه 19 خرداد 1390 ساعت 20:19

ااااا باز اشتباه شده. قاسم رو یادم رفت. یعنی اون ۶ و ۷ میشه ۷و ۸. قاسم رو که همه میشناسن= مراقب چیز.

مرتضی سهرابی جمعه 20 خرداد 1390 ساعت 00:36

سلام حسین(علیرضا).این احسان کیه؟فک کنم خوب شناختتت(هفت خط روزگار).علاوه بر اون شدیدا موزی.ولی بچه های شیمی ۸۸ بدونن به شدت با معرفته.حسین(علیرضا) کیف کردی.تحویلت گرفتما.ولی خداییش جدی گفتم.


علیرضا

[ بدون نام ] جمعه 20 خرداد 1390 ساعت 19:52

۱=بابا
2=خاله
3=مغرور
4=مانکن
5=فضول
6=مراقب مهربون
7=درس
8=املی کیجا

بهار شنبه 21 خرداد 1390 ساعت 23:53

۱.غیرتی و بزرگ پسرا
۲.همون بازیگوش خوبه
۳. دلداده و با جنبه اما...
۴.ظاهرا آروم
۵.اکیپش مشخص نیست
۶.مودب و نمی دونم درس خون یا با هوش
۷.شادو پر سرو صدا
۸. عضوی از اکیپ شلوغ

مریم مهندسی شیمی 88 بابلسر جمعه 27 خرداد 1390 ساعت 23:26

چرا هیشکی مطلب جدید نمیذاره؟
یعنی همه دارن درس میخونن؟!!!!!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 18:16

۲.بچه
۷.باجنبه
۸.خوب اما ظاهرا مغرور

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 تیر 1390 ساعت 10:23

۲ستان فکر نمی کنید شماره ۶رو زیادی بزرگش کردید؟

عاقل یکشنبه 12 تیر 1390 ساعت 08:46

شما رو جان مادراتون جمع کنین این مسخره بازیتونو دخترا و پسرا که میشین همدیگرو مسخره میکنن دیگه چه معنی داره جلو ازشون تعریف میکنن جمع کنین بساطتونو

رامتین یکشنبه 12 تیر 1390 ساعت 10:32

بابا عاقل!!!
میبینم که ترسیدی اسمتو بنویسی.
واقعا خجالت داره...

باران یکشنبه 12 تیر 1390 ساعت 19:10 http://asheghanehayam89.blogfa.com

سلام دوستان چرا این روزا همه عصبین؟ چرا همش به هم تشر میرین؟ دنیا دو روزه تموم میشه میره چرا باید با اعصاب خط خطی تمومش کنیم:eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
لطفا یه پست جدیده داغ بذارید تا همه از این حال و هوا در بیان.
راستی وبلاگ خیالتو محو شده؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد