وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

صندلی داغ III

سلام به همه ی دوستان و همکلاسی های عزیز 

به قول قدیمی ها که میگن دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره! اینم از صندلی داغ سوم... 

قبل از هر چیز سنت شکنی میکنم و نفر بعدی رو همین الان معرفی میکنم... 

که ایشونم کسی نیست جز خانوم فرزانه امیری 

 

من علیرضا ورودی ۸۸ شیمی 

حالا اگه سوالاتون درباره ی آخوندای شهرمون نیست!!! مشتاقانه منتظر شنیدنشون هستم .

نظرات 96 + ارسال نظر
پوریا حسن پور(هم اتاقی علیرضا) جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 23:08

اگه قرار باشه به خواستگاری یکی از همکلاسات بری اون کیه؟؟؟

خیلی نامردی عمو پوریا...
این چه سوالیه که تو پرسیدی
خب معلومه دیگه همون دختری رو که توی دانشگاه نشونت دادم

قاسم شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 00:12

به نظرت توی اردوی امروز(جمعه26/1/90) کی از همه با جنبه تر بود؟

اردو!!!ببین چطور برا یه بچه قمی حرف درمیارن!!!
ولی در کل خانوم هادی زاده باجنبه ترین دختریه که من تا حالا دیدم

[ بدون نام ] شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 11:16

صبا صبونه بادمجون میخوری ک صدات اینجوریهههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه مادر زادی اینجوریه...

این دفعه جوابتو دادم که عقده ای و سرخورده نشی ولی دفعه بعد بدون اسم نظر بدی جواب نمیدم

امید شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 11:24

برام از حال و هوای صندلی بگو... البته آخر کار هم دوباره همین سوالا میپرسم.

خیلییییییییی داغه!!!

امید شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 11:27

ممد کیه که هر شب تاصبح بهش زنگ میزنی و صحبت میکنی؟!! و یه توضیح بلند هم درباره طرح بهاره و پاییزه بده...

اگه نگی مطمئن باش که خودمون لو میدیم... با زبون خودت بگی بهتره.

آخه ملعون چرا عوام فریبی میکنی!!!
من کجا شب تا صبح با تلفن حرف میزنم!!!
اما در مورد طرح بهاره و پاییزه: آقای محترم چرا حرفای خصوصی پسرانه مارو توی جمع میگی

وحید شاهینی(هم اتاقی علیرضا) شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 11:53

دوست داری شیمی فیزیک ۲ رو بیست بگیری یا با اون دختری که دوستش داری ارتباط داشته باشی؟

این چه سوالیه!
خب معلومه که ارتباط با دختر مورد علاقه ام رو انتخاب میکنم

همکلاسی شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 12:30

چندتا خواهر و برادرین؟ شما چندمی هستی؟

سه تا خواهر گل و دوتا داداش خوش تیپ دارم
من بچه آخر هستم

رامتین شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 12:39 http://khialeto.blogsky.com/

نظرت راجع به اعداد زیر چیه؟
۱)۶
۲)۱۶.۵
۳)۸۸
۴)۵۰۵
۵)۵۱۳
۶)۱۳۸۹
۷)۱۳۹۰

آخه نمیدونم باید چه نظری راجع به اعداد داشت!
ولی اولین چیزی که به ذهنم رسید میگم

6: روبرتو کارلوس
16.5: نمره خوب توی دانشگاه
88: بهترین ورودی که دانشگاه مازندران به خودش دیده
505: اتاق همیشه کثیف
513: اتاق من
1389: سال ناکامی من
1390: جهاد اقتصادی!!!

مرتضی شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 13:50

به سوالای زیر جواب بده و یه دختر و یه پسر انتخاب کن
۱ـشیطون
۲ـسوسول
۳ـبی جنبه
۴ـمذهبی
۵ـجندش
۶ـنفهم
این سری اول سوال بود

پسر دختر
۱- محمود سلطانی هادی زاده
۲- مسعود هادی پور(اقتصاد)
۳-خودت داری میگی بی جنبه خب اگه اسمشو بگم بیجنبه بازی درمیاره!
۴- عمو پوریا!!!
۵-
۶- به نظرم همون بی جنبهه نفهمم هست!!!

(انصاف داشته باشید آخه من چطور باید به این سوالا جواب بدم؟!)

الهام۲ شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 14:58

صادقانه بگو ((ممد)) کیه؟

یه همشهری یه بچه خوب
یه عالمه خاطره شیرین و تلخ

لیلا شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 20:08

شغل پدر و مادرتون چیه؟

پدرم معمار
مادرم خانه دار

لیلا شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 20:11

تا حالا عاشق شدی؟اگه آره چند بار؟ دفعه اول چه موقعی بود؟

والا چی بگم
خیلی سوالاتتون سخته!!!
والا از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون از یکی خوشم میاد حالا نمیدونم عاشقی هست یا نه!!!

رحمان شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 21:31 http://chemistry-engineer88.blogfa.com

آقا با ممد مردم چیکار دارین ؟؟؟ مگه خودتون ممد ندارین؟؟؟ ...

چرا اینقد اتاق ما پلاسی ؟؟؟ چرا همش چتر میشی اینجا؟؟؟ چرا ما رو ول نمیکنی زندگیمونو بکنیم ؟؟؟ چی میخوای از زندگی ما ؟؟؟ زندگیمون رو از هم پاشوندی ...امیر مهدی مون رو از ما گرفتی... ولمون کن دیگه ... ای خدااااا من از دست این علیرضا چیکار کنم ... ای خدااااااااا خدااااااااا ....ا اااااااااااا

بیا به این میگن آدم چیز فهم!!!(به خودت نگیر جدی نگفتم)

آخه توپول مهربون!!! کسی به خاطر دیدن تو نمیاد که مردک...
راستشو بگم عمو پوریا از اتاق بیرون میکنه مجبورم پناهنده شم!!!

مینا شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 22:02

تولدت چیا کادو گرفتی؟؟؟؟

عطر
تیر کمان
فندک
یه عروسک خوشگل
اسپری
شورت قرمز

رامتین شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 22:58

در مورد افراد زیر اولین چیزی که به ذهنت میرسه بگو:
۱) امیر مهدی
۲) محمود
۳) رحمان
۴) مازیار
۵) مصطفی
۶) بهمن
۷) عمرانی
۸)امید
۹) رئوف
۱۰) خودم
در ضمن چرا سوالای بچه ها رو تایید نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟

امیر مهدی: پیر پسر باجنبه
محمود: شیطون
رحمان: رمانتیک
مازیار: روشن فکر نما!
مصطفی: باحال
بهمن: غیر قابل توصیف!
عمرانی: استاد
امید: نفوذی
رئوف: خون شهدا
رامتین: عکاس شیمی

تو چرا جو سازی میکنی؟من کدوم سوال رو تایید نکردم؟؟؟

رحمان یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 01:50 http://chemistry-engineer88.blogfa.com

دیر و زود داره و سوخت و سوز نداره؟؟؟؟ سوخت و سوزش رو هم بهت نشون میدیم داش علیرضا
تاحالا با صدای دختر چقد از پسرا شارژ گرفتی؟؟؟؟؟
چرا دیگه این کارو نمی کنی؟ چی شد که توبه کردی دیگه با صدای دختر از پسرا شارژ نگیری ؟

پس اتاق ما اتاق همیشه کثیفه؟؟؟ ... ایندفعه که بچه های شیمی اومدن و راشون ندادیم اتاقمون و اومدن اتاق تو اونوقت ببینیم ۵۰۵ همیشه کثیفه یا ۵۱۳ .... نظرت چیه؟؟؟؟؟

باور کن یادم نیست
به اشتباهم پی بردم!!! ولی راستشو بخوای از وقتی شارژ 1000 و 2000 ایرانسل دراومد کار و کاسبی مارو کساد کرد...جان تو قبلا هزار تومن سرمایه گذاری میکردیم یه شارژ 5000 کاسب بودیم الان دیگه با این شارژها دیگه صرف نمیکنه!!!

بله که اتاقتون کثیفه شلخته

هادی.م یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 13:49

1.دوست داشتی جای کی بودی..؟(نگو خودم یا هیچکس،از بچه های دانشکده باشه...)
2.آخرین باری که گریه کردی؟ دوست داشتی، دلیلشم بگو...
3.دوست داری چطوری بمیری..؟
4.آخرین باری که از اون مغزت استفاده کردی و کلی خوشحال شدی یادته کی بود؟
5.منو دوست داری؟ چندتا؟

سری دوم در راه است...

1- محمد سلیمی شایدم مصطفی کاویان
2- نزدیک دو سه ماه پیش... از گریه یکی گریه ام گرفت
3- بخوابم دیگه بیدار نشم
4- والا یادم نمیاد!!!
5- آره ولی اون قدری نیست که قابل شمارش باشه!

منتظرم...

نسیم نبوی یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 15:44 http://nasimnabavi35.blogfa.com

سلام.من لینکتون کردم.لطفا منو با اسم دنیای اقتصاد لینک کنید
متشکرم

لطف کردید...

رحمان یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 20:06 http://chemistry-engineer88.blogfa.com

بهار رو بیشتر دوست داری یا پاییز رو؟؟؟؟

من عاشق بهارم
بهار بهترین فصل ساله
البته پاییزم خیلی قشنگه

یه نفر یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 20:10

اسم پرنده ناطقی که توی خونه داری چیه؟؟؟؟؟

سلام مازیار جون دادا چرا با اسم مستعار نظر میدی؟؟؟
منظورتو متوجه نشدم

رامتین دوشنبه 29 فروردین 1390 ساعت 09:08 http://khialeto.blogsky.com

(علیرضا بخت) رو تو یه جمله توصیف کن.

پسری که هیچ وقت از کسی کینه ای به دل نمیگیره

امیر فرزین دوشنبه 29 فروردین 1390 ساعت 11:37

اگر ده میلیارد به تو پول بدن با این پول چیکار میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

درسو ول میکردم میرفتم دنبال زندگیم یه کارو کاسبی راه می انداختم

مینا دوشنبه 29 فروردین 1390 ساعت 11:39

اون یه نفر که با گریش گریه کردید کی بود؟؟؟؟
چرا گریه کرد؟؟؟؟؟

یه دوست
من باعث گریه اش شدم٬ با کارهام ناراحتش کرده بودم

مرتضی دوشنبه 29 فروردین 1390 ساعت 14:12

از دختری که خوشت میاد همکلاسیته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اسمش چییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

با اجازه ی بزرگترها بله
به دلیل خجالتی بودنم از جواب دادن به این سوال معذورم

اذر دوشنبه 29 فروردین 1390 ساعت 14:23

لطفا به سوالات زیر پاسخ دهید
۱ـبزرگترین دروغی که گفتی چی بود؟
۲ـتاحالابه چندتا دختر پیشنهاد دادی؟
۳ـتو انتخابات به کی رای دادی؟
۴ـنظرت در مورد پسرای و دخترای گروه شبانه چیه؟و شیطون ترین دختر وپسرشون کدومن؟
۵ـتو کنکور شیمی رو چند زدی؟رتبت چند بود؟
منتظر سوالای بعدی باش

۱- ممد
۲- تا حالا قسمت نشده
۳- مهندس موسوی
۴- بچه های شبانه با ما توی یه کلاسن گروه جدا نیستن بچه های خوبین
۵- ۷۰ ٪ رتبه منطقه دو : ۱۱۰۰۰

مشتاقانه منتظرم

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1390 ساعت 14:39

آیا با آن دختری که علاقه‌مندید احساستان را در میان گذاشتید؟؟؟
تو دانشگاهیه رو میگما!!!!
پای مرگ و زندگی در میونه

نه هنوز نتونستم بگم

فقط همین یه دونه دانشگاهیه هستش...

[ بدون نام ] دوشنبه 29 فروردین 1390 ساعت 14:41

ببخشید اسم یادم رفت

ممد هستم

ممد تویی؟؟؟
ممد

رامتین سه‌شنبه 30 فروردین 1390 ساعت 08:40 http://khialeto.blogsky.com/

دوباره:
در مورد افراد زیر اولین چیزی که به ذهنت میرسه بگو:
۱) وحید
۲) رضا
۳) محمد
۴) هادی
۵) احسان
۶) حسین زاده
۷) ایمان
۸) پوریا
۹) نامور
۱۰) دوباره خودم

1- تختی
2- بی اعصاب
3- خوش پوش
4- ...(صفتش سانسور شده)
5- دبیرستان
6- پرفوسور!
7- بازم دبیرستان
8- بچه خرخون شیطون
9- آخوندی که تاحالا به پسرهای کلاس نگاه نکرده!!!
10- جوان ناکام

لیلا سه‌شنبه 30 فروردین 1390 ساعت 10:33

فکر میکنید اون دختر شمارو دوست داره؟

نمیدونم ...
ولی خدا کنه اونم از من خوشش بیاد

الهام۲ سه‌شنبه 30 فروردین 1390 ساعت 14:16

ما رو یه خورده راهنمایی کن.ممد که یه اسم رمزه دختره یا پسر؟ اسمش چیه؟یعنی چی که بزرگترین دروغت ممد بود؟

محمد اسم پسره دیگه...
اسم کاملش محمد مسجدی

ستاره سه‌شنبه 30 فروردین 1390 ساعت 19:49

ممد گروه چنده؟؟
تو کدوم کلاسات همکلاسیته؟؟؟؟
صادقانه جواب بده طفره نرووووووووووووووو

مثل اینکه باید یه شفاف سازی صورت بگیره!!!
اصلا فکر نمی کردم که قضیه ممد اینقدر جدی بشه!!!
والا جونم براتون بگه که من یه دوست دارم به اسم محمد مسجدی این ممد از دوستای دوران دبیرستان منه که هنوزم با هم ارتباط داریم و خیلی هم صمیمی هستیم
این آقا ممد هر وقت به من زنگ میزنه کمتر از نیم ساعت صحبت نمیکنیم(رامتین شاهده) برای اینکه من بتونم با این ممد مسجدی راحت صحبت کنم(درواقع راحت غیبت کنم) از اتاق میرفتم بیرون و چون صحبت ما زیاد طول میکشید بچه ها میگفتن ای ناقلا تو هم دیگه...
حالا هر وقت مادرم یا خواهرام یا بچه خواهرم به من میزنگیدن من تا میرفتم بیرون اتاق که بتونم راحت تر صحبت کنم بچه ها میگفتن ای بابا علی دوباره ممده!!!؟؟؟
حالا دیگه هرکی زنگ میزنه به گوشی من بچه ها میگن علیرضا پاشو ممد زنگ زده کارت داره!!!
این کل داستان من و ممد بود
قصه ما به سر رسید علی به ممدش ...

فرزانه،نازنین،فریبا سه‌شنبه 30 فروردین 1390 ساعت 20:03

1-چرا دوست داری جای محمد و مصطفی باشی؟
2-کدوم یکی از بچه های دانشکده (2خترا)سوژه ی بحثتون تو خوابگاه هستن؟
3-اگه قرار باشه خدا یکی از آرزوهاتو براورده کنه،اون آرزو چیه؟
4-بعد از قم کجای ایرانو برای زندگی انتخاب می کنی؟
5-کجای قم زندگی می کنید؟

۱- من اصلا دوست ندارم جای کس دیگه ای باشم از موقعیت الانم کاملا راضی هستم ولی چون توی سوال هادی گفته بود که باید یکی رو انتخاب کنی این جوابو دادم
۲- فرقی نداره هرکی دم دست باشه!!!
۳- من و دوستام همیشه توی سلامت کامل باشیم
۴- اصفهان
۵- باجک٬ خیابان ۱۹ دی٬ کوچه ۳۳ ( نزدیک حرم )

ستاره چهارشنبه 31 فروردین 1390 ساعت 08:57

این از ممد!!!۱
حالا بگو دختره گروه چنده؟؟؟؟

ستاره!!! من هرچی فکر میکنم هم کلاسی به اسم ستاره ندارم!!!!
لطفا با اسم خودت نظر بده
هم گروه خودمون

مرجان چهارشنبه 31 فروردین 1390 ساعت 09:44

نظرت درمورد این چند نفر چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱ـالهه
۲ـمینا
۳ـسمیرا

۱- بچه درس خون
۲- دختری با اعتماد به نفس بالا
۳- مودب و سر به زیر

باران چهارشنبه 31 فروردین 1390 ساعت 10:06

بنظر میاد تو خوابگاه خیلی درمورد دخترا حرف میزنین؟معمولا روزی چندبار؟

کلا با غیبت میونه خوبی داریم ولی نه مسائل مهم تری هم هست که درباش صحبت کنیم
به چندبار توی طول روز نمیرسه هر وقت کسی سوتی بده یا کار خاصی کرده باشه یا... دربارش حرف میزنیم

مصطفی چهارشنبه 31 فروردین 1390 ساعت 10:14

۱- با ذکره علت بگو چرا سواله منو تایید نکردی ؟
سواله منو تایید نمیکنی دارم واست .
۲- اون دختری که دوسش داری تو اردوی این ترم با ما بود ؟
۳- قم و بیشتر دوست داری یا بابلسرو ؟ حالا دخترای قمو بیشتر دوس داری یا دخترایه اینجارو ؟!
۴- تا حالا از کدوم دختره همکلاسیت جزوه گرفتی ؟وچرا برای جزوه گرفتن اونو انتخاب کردی ؟!
۵- شماره گوشیه اون کسی رو که دوسش داری تویه گوشیت داری یا نه ؟
علیرضا جون این سوالارو مثله قضیه ممد تفره نرو ،درست جواب
بده ، تا اونجا که من میدونم ممد صداش شبیه دختراست ...

۱- سوال تو خداییش بد بود قبول کن در ضمن من با مشورت بچه ها سوالتو تایید نکردم...
۲- داداش من چرا جواب سوالی رو که میدونی میپرسی؟؟؟ خواهشا سوالایی رو بپرس که برای خودت مجهوله نه برای بقیه!!!
۳- قم ـ هیچکدوم دختر مورد علاقه من نه بابلسریه نه قمی
۴- من تا حالا از دختری جزوه نگرفتم
۵- اگه داشتم که الان نمی نشستم به سوالای تو جواب بدم!!!

الهام چهارشنبه 31 فروردین 1390 ساعت 10:59

اون دختره ورودی چنده؟؟؟

ورودی ۸۸

باران چهارشنبه 31 فروردین 1390 ساعت 11:10 http://asheghanehayam89.blogfa.com

سلام برهمه اولین کسی که تولدتونو بهتون تبریک گفت کی بود؟
تا چه اندازه آدم صادقی هستین؟
نظرتون راجع به پدیده ی باران؟
آخرین باری که سوتی دادین کی بوده و چی بوده؟
اگه بخواین حال کسی و که ازش خوشتون نمیاد بگیرین چه کار میکنین؟
خوشحالم یه هم اسم اینجا پیداشد

۱- مادرم
۲- تا حدودی... تمام سعیمو میکنم که صادق باشم
۳- باران هم خوبه!!!
۴- توی اردو... گفتم صدام درد گرفت!!!
۵- حالشو میگیرم!!! خب بستگی داره کی باشه موقعیت چطور باشه این طوری که نمیتونم جواب بدم

ساسان چهارشنبه 31 فروردین 1390 ساعت 12:48

اگه جرات داری اینو تایید نکن
کی میخوای لال مونی بگیری
حالمو گرفتی
یه روز بالاخره حالتو میگیرم

نه بابا من کوچیکتم!!!
هر وقت شما امر کنی!!!
من؟؟؟ چطور؟؟؟
لطف میکنید!!!

رامتین چهارشنبه 31 فروردین 1390 ساعت 16:13 http://khialeto.blogsky.com

درسته من نباید جواب سوالا رو بدم٬ ولی علیرضا هم صداش شبیه دختراست ولی...
حالا:
۱) بارسا یا رئال؟
۲) به نظرت امشب بارسا میبره یا رئال؟
۳) کمترین نمره ای که تو دانشگاه گرفتی چنده؟
۴) بیشترین نمره ای که تو دانشگاه گرفتی چنده؟
۵) از کدوم استاد بیشتر خوشت میاد؟
۶) به نظرت تو چه سنی ازدواج میکنی؟
۷) فکر میکنی شغل آیندت به شیمی ربط داشته باشه؟
۸) با گذشت ۵ روز از صندلی داغت دوست داشتی چه سوالی ازت میپرسیدن که هنوز نپرسیدن؟

۱- رئال مگه کسی هم طرفدار بارسا میشه!!!
۲- رئال مگه تو شک داری؟؟؟
۳- مبانی شدم ۱۱
۴- یه درسو گرفتم ۱۹.۵ حالا یادم نیست آز بود یا درس عمومی
۵- حسین زاده
۶- قبل از سی سالگی
۷- نمیدونم چه میدونم!!!
۸- این سوالو:
شده تا حالا کسی (مثلا از دوستات) کاری بکنه که تو خوشت نیاد ولی نتونی بهش بگی؟

مسعود.علوم سیاسی چهارشنبه 31 فروردین 1390 ساعت 17:29

بر فرض محال اگه حالا احیانا یه دختری ازت خوشش بیاد(زیاد خر کیف نشو حالا!!!)فکر می کنی از چیه تو خوشش اومده؟؟؟!!!!!

تو بگو ایشالا که خوشش بیاد نمی میری که!!!
جان مسعود هرچی فکر میکنم چیزی به ذهنم نمیرسه!!! میگم دختره هم حق داره از من خوشش نیاد!!!!

امیر فرزین چهارشنبه 31 فروردین 1390 ساعت 17:43

تو دانشگاه با چه کسایی راحت هستی و حرف خصوصی بهشون میگی؟

با وحید خیلی راحتم
یه جورایی پایه غیبتم اونه!!! البته اون بنده خدا زیاد غیبت نمیکنه بیشتر گوش میکنه

احسان قاسمی(عمران) چهارشنبه 31 فروردین 1390 ساعت 20:24

شده تا حالا کسی (مثلا از دوستات) کاری بکنه که تو خوشت نیاد ولی نتونی بهش بگی؟
(فقط واسه این که جاییت نسوزه پرسیدم(نترس بابا دماغتو می گم)

آره خیلی...
مثلا وقتی میخوان صدام کنن از دستشون استفاده میکنن
یا بعد از اینکه هیجان زده میشن شتلق میزنن پشت کمرم

امیر چهارشنبه 31 فروردین 1390 ساعت 22:47 http://www.amir_jj@yahoo.com

سلام.
من داداش نگارم امشب اومدم تو وبلاگتون!
عجب دنیایی دارید تو دانشگاه خوش به حالتون بیچاره ما
مدرسه ای ها...!!!

ای بابا نیستی اینجا ببینی امثال دکتر عمرانی با ما چه میکنن!!!

mahsa پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390 ساعت 00:15

khaste nabashid!
Nushidanie khonak mail darid ?

خیلی ممنون میشم... یه دلستر انار لطفا !!!

مصطفی عضدی پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390 ساعت 00:43 http://t-managment88-umz.blogsky.com

سلام علی جون
به سوالای زیر به دقت جواب بده
۱.این ممد با پدررر مازیار تلاشان رابطه داره؟
۲.قیمت اوربیتال تو بازار سیاه چنده؟(گفتم قیمت دستته بپرسم!)
۳.هدفت از رفاقت با مازیار تلاشان چیه؟
۴.خجالت نمیکشی میای دمپایی های مارو میدزدین؟؟؟
میخوای اگه روت نمبشه خودم بیام یه دستی برات بالا بزنم!!!

۱- نه بابا این محمد مسجدی بچه خوبیه دنبال خلاف نمیره!!!
۲- چند عیار ؟؟؟ الان اوربیتال بدل رو بورسه!!!
۳- خودت که میدونی منم مثل خودت با اون آشنا شدم... همون جوری که بی نوا و درمونده اومده بود سراغ تو همون جوری هم اومد دم اتاق ما منم گفتم خوب نیست دست خالی ردش کنم که بره!!! این شد که از اون به بعد دستشو گرفتم و کمکش کردم آخه میدونی که مصطفی جون مازی به غیر من و تو که کسی رو نداره!!!
۴- دزدی چیه مرد مومن؟؟؟ ما فقط اونارو ازتون قرض میگیریم

واقعا مصطفی تو برا من کاری میکنیییییییییییییییییی!!!

باران پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390 ساعت 08:53

دوست داشتی چه کسایی ازت سوال بپرسن که تاحالا نپرسیدن؟

بچه هایی که با هم رفتیم اردو
آخه هیچکدوم تا حالا سوال نپرسیدن( به غیر از دوسه تا از پسرها)

باران پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390 ساعت 08:56

تو سوال قبلیم منظورم هم دختر بود هم پسر.

منم هم دختر ها رو گفتم هم پسرهارو

باران پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390 ساعت 11:22

اگه دختر مورد علاقت ازدواج کنه چیکار میکنی؟

تنها کاری که میتونم بکنم غصه خوردنه...

باران پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390 ساعت 11:24

چی شد که فهمیدی از اون دختر خوشت میاد؟اولین بار کی حس کردی دوسش داری؟

ای بابا شما به غیر از سوال درباره ی دختر مورد علاقه من سوال دیگه ای به ذهنتون نمیرسه!!!
نمیدونم چطور باید جواب بدم خب ازش خوشم اومد دیگه چطور باید بفهمم که چطور فهمیدم که ازش خوشم اومد!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد