وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

دانلود کتاب نکته های کوچک زندگی

     اول نوشت:جمله های زیر از کتابی که در ادامه مطلب برای دانلود گذاشتم نیست!


یادمان باشد که:آنها که دوستشان می دارم می توانند دوستم نداشته باشند.

یادمان باشد که:دست به کاری نزنم که نتوانم آنرا برای دیگران تعریف کنم.

یادمان باشد که:باور هایم شاید دروغ باشند.

یادمان باشد که:لبخندم را توى آیینه جا نگذارم.

یادمان باشد که:اندک است تنهایی من در مقایسه با تنهایی خورشید.



یادمان باشد که:تا وقتی اوضاع بدتر نشده یعنی همه چیز رو به راه است.

یادمان باشد که:برای پاسخ دادن به احمق،باید احمق بود!

یادمان باشد که:در خسته ترین ثانیه های عمر هم هنوز رمقی برای انجام برخی کارهای کوچک هست!

یادمان باشد که:سهم هیچکس را هیچ کجا نگذاشته اند،هرکسی سهم خودش را می آفریند.

یادمان باشد که:نیازمند کمک اند آنها که منتظر کمکشان نشسته ایم.

یادمان باشد که:من «از این به بعد» هستم،نه «تا به حال».

یادمان باشد که:با یک نگاه هم ممکن است بشکنند دل های نازک.

یادمان باشد که:بجز خاطره ای هیچ نمی ماند.

یادمان باشد که:هوشیاری یعنی زیستن با لحظه ها.

یادمان باشد که:امید،از دست دادنی نیست.

یادمان باشد که:لزومی ندارد همانقدر که تو برای من عزیزی،من هم برایت عزیز باشم.


دانلود کتاب نکته های کوچک زندگی


نظرات 5 + ارسال نظر
مصطفی سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 23:00

بینه اون نکته ها ۳ نکته جالب تو این کتابی که دانلود کردم به چشمم خورد دلم نیومد ننویسم :
۱- به افکاره بزرگ فکر کن،اما از شادی های کوچک لذت ببر.
۲-گوش کردن را یاد بگیر.فرصت ها گاه با صدایه بسیار آهسته
در میزنند.
۳-هرگز امید را از کسی سلب نکن،شاید این تنها چیزی باشد که دارد.

فریبا چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 10:56

۱.هرگز امید را ازکسی سلب نکن شاید این تنها چیزی باشد که دارد.
۲.حال وهوای بچگی رو رهانکن.

مهسا چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 23:16

من هنوز کتابو دانلود نکردم که نظر بدم راجع بهش.
ولی حرفای قشنگی بود،و واقعیتای زیبایی.

امید پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 23:33 http://khialeto.blogsky.com

جالب بودن.
هم متن هم کتاب...

ح.اشرفیان سه‌شنبه 10 اسفند 1389 ساعت 20:09

یادمان باشد به زیبایی ها دل نبندیم:
زندگی باران است..
من اگر پائیزم و درختان دلم همه بی برگ شدند
تو بهاری و به اندازه ی باران خدا زیبایی...
(بری تو نخش مطمئنا ی چیزایی میفهمید!!!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد