وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

پیام تسلیت

مدیریت محترم وبلاگ, جناب آقای هادی محمودی

بدینوسیله درگذشت مادر بزرگ گرامیتان را  به شما و همچنین خانواده محترمتان تسلیت عرض می نماییم و ما را نیز در غم خود شریک بدانید.  

از طرف دوستان همکلاسی و اعضای وبلاگ

نظرات 11 + ارسال نظر
مصطفی یکشنبه 5 دی 1389 ساعت 22:59

هادی جون انشاالله غمه آخرت باشه ،منو توی غمه خودت شریک بدون دوسته خوبم.

فاطمه-nightt یکشنبه 5 دی 1389 ساعت 23:02

نمی دونم کی بوده ولی
god blind her...


مهسا یکشنبه 5 دی 1389 ساعت 23:13

منم تسلیت میگم.ایشالا اون دنیا بهترین ها نصیبشون بشه.

فرزانه.ش یکشنبه 5 دی 1389 ساعت 23:52

تسلیت میگم آقای محمودی ... روحشون شاد

الهام دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 00:03

آقا هادی منم به نوبه خودم تسلیت میگم.

رامتین دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 11:43 http://khialeto.blogsky.com/

هادی جون من خبر نداشتم٬ تسلیت میگم بهت.
خیلی متاسف شدم. غمه آخرت باشه.

باران دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 13:59

سلام ازطرف منم تسلیت.غمه اخریعنی دورازشما ایندفعه نوبت خودتون باشه.اما ازخدامی خوام بهتون صبربده وجاشون یکی ازبهترین جاهای بهشت باشه.

هادی جون تسلیت.امید وارم که غم اخرت باشه...

محمد دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 15:30

من هم تسلیت میگم و امیدوارم غمه ةخرت باشه . از اینکه دیر شد متاسفم آخه یه مدتی بود نمیتونستم به وب سر بزنم

امیر فرزین دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 15:42

هادی جان تسلیت میگم امید وارم غم آخرت باشه.

هادی.م سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 20:22

از همه دوستان خوبم تشکــــــــــــــر میکنم...
انشاالله تو شادیاتون جبران کنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد