وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

حلالم کنید!!!

سلام به دوستان عزیزم. 

من سه شنبه دارم میرم، شاید دیگه همدیگرو نبینیم.... 

من رو فراموش نکنید و بخاطر تمام بدیهایی که بهتون کردم منو ببخشید! 

از این ترمی که گذشت خیلی خاطره دارم که هیچ کدومو فراموش نمیکنم. 

به امید دیدار دوباره! 

 

برو ادامه مطلب...

از طرف پاییز... 

بله این نامه ای بود از طرف پاییز.

 

 

                       یلداتون مبارک

نظرات 13 + ارسال نظر
علیرضا سه‌شنبه 30 آذر 1389 ساعت 14:26

برای زمستان امسال لباسی بخرید که جیب های بزرگی داشته باشد به اندازه ی دو دست، شاید این زمستان عاشق شوید...
یلدا مبارک

نسیم سه‌شنبه 30 آذر 1389 ساعت 16:56

سلام خیلی باحالی رامتین من رشتم بیولوژیه اولین باره میام تو سایتتون خیلی جالبه بای.بازم میام

الهام سه‌شنبه 30 آذر 1389 ساعت 23:36

یلدا به همه دوستان مبارک

فرزانه چهارشنبه 1 دی 1389 ساعت 00:07

یلدا مبارک. با هر کسی که هستین خوش باشین.

مصطفی چهارشنبه 1 دی 1389 ساعت 00:09

یلدا یعنی یادمان باشدکه زندگی آنقدر کوتاه است که یک دقیقه
بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت.
شب یلداتون خوجل(خوشگل)

هادی.م چهارشنبه 1 دی 1389 ساعت 00:24

بدو که روز کوتاهه...
پاییز آخر راهه...
هندونه رو آوردی..!؟
جوجه هاتو شمردی..!؟
زمستون از فردا مبارک باشه...

امیر فرزین چهارشنبه 1 دی 1389 ساعت 11:00

ما چله نشین شب یلدای حسینیم
ماتم زدگان غم عظمای حسینیم
ما غرق عزای پسر فاطمه حستیم
ما تا به سحر محو تماشای حسینیم

***********شب یلدا مبارک**********

مهسا جون چهارشنبه 1 دی 1389 ساعت 14:45

محفل آریاییی تان طلایی ،دلهایتان دریایی،شادیهایتان یلدایی،پس و پیش مبارک باد این شب اهورایی
با 1روز تاخیر.دیشبتون مبارک

سحر چهارشنبه 1 دی 1389 ساعت 15:31 http://www.zendanekhial.blogsky.com

سلام..تو که داری میری حالا من چی کار کنم؟؟..زمستونت مبارک..با خورشیدداغش..هیییی.ما که زمستون نداریم.هوا گرمه همه جا

مهسا چهارشنبه 1 دی 1389 ساعت 18:22

واااااااااااااااااااای ی ی ی ی ی ی ی.پسر اینقدر جل________________ف میشه آخه؟دانشجویان عزیز فارسی را پاس بدارید.خوجل چیه دیگه؟؟؟؟؟وای وای وای.با این اوضاعی که من میبینم فک کنید فارسی 20 سال آینده به چی تبدیل میشه.آخه من خوشمل هم شنیدم.1لغت با 100ها تلفظ

مصطفی چهارشنبه 1 دی 1389 ساعت 23:45

دوست عزیز فکر کنم معنی جلفو نمی دونی
دیدم همه نوشتن یلداتون مبارک منم گفتم واسه اینکه تکراری
ننویسم ،نوشتم یلداتون خوجل.

مهسا پنج‌شنبه 2 دی 1389 ساعت 12:23

دوست عزیز،معنی جلفو میدونم.منظورم این بود که واژه های جلف به کار میبری.خواستم طبع هنریش بیشتر بشه اونجوری نوشتم.
ولی خوشگل از همه اینا قشنگ تره ها.:-)

مصطفی پنج‌شنبه 2 دی 1389 ساعت 23:09

حالا ۱واژه شدش واژه های جلف ،!!؟؟
باشه ،یلداتون خوشگل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد