وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

چگونه یک دانشجوی نمونه شوید؟

-مشروط شوید:

مشروطی را برای دانشجو ساخته اند نه رئیس دانشگاه و اساتید.هیچکدام از واحدهای خود را پاس نکنید.از حد مجاز مشروطی و ترم های مجاز حضور در دانشگاه نهایت استفاده را ببرید.مطمئن باشید بیرون از دانشگاه هیچ خبری جز رفتن به سربازی و بعد از آن بیکاری وجود ندارد.حداقل وقتی که در دانشگاه حضور دارید به عنوان یک دانشجو شناخته می شوید نه یک بیکار.

-عاشق شوید:

........


-عاشق شوید:

تا دوران تحصیلتان تمام نشده در دانشگاه عاشق شوید و ازدواج کنید.چون اگر دانشگاهتان تمام شود هیچکس حاضر نیست با یک آدم آس و پاس بیکار ازدواج کند.

-جزوه های خود را مرتب و منظم بنویسید:

شاید فرجی شود و کسی برای گرفتن جزوه به شما مراجعه کند و بختتان باز شود وگرنه بعد از تمام شدن دانشگاه بخت ازدواج را از دست خواهید داد.

-درس نخوانید:

یکی از راه های گرفتن نمره درس خواندن است. برای گرفتن نمره راه های دیگری هم وجود دارد.یکی از ساده ترین این راه ها پاچه خواری است.اکثر دانشجویان و به خصوص شاگرد اول ها نمره خود را از این طریق به دست می آورند.راه دیگر گرفتن نمره،جنس مخالف بودن است که در این روش نیازی نیست شما کار خاصی انجام دهید،نمره خود به خود برای شما منظور می شود.تهدید استاد به پنچر کردن ماشین،مظلوم نمایی و بهانه مریضی و فوت اقوام درجه یک و دو،پیدا کردن آشنا روش های دیگر گرفتن نمره است که در مواقع لزوم توصیه می شود .

-در فعالیت های فوق برنامه شرکت کنید:

شما با درس خواندن فوقش یک لیسانسه بیکار می شوید.اما با شرکت در برنامه های فوق برنامه،استعداد های هنری و غیر هنری خود را کشف و استعداد های هنری خود را خنثی و استعداد های غیر هنری خود را ضبط و بعد از فارغ التحصیل شدن به کار می بندید.

-ازدواج کنید:

به تمام همکلاسی های خود پیشنهاد ازدواج بدهید و بعد از فارغ التحصیلی با دختر خاله پدرتان ازدواج کنید.با این کار هم مدت مدیدی چند نفر را سر کار گذاشته اید و آمار بیکاری را در کشور کاهش داده اید و هم باعث بالا رفتن اعتماد به نفس چند نفر شده­ اید و هم روابط فامیلی را تقویت کرده اید.

-دانشگاه را ول کنید:

با گرفتن پایین ترین مدرک،دانشگاه را رها کنید هرگز از یک سوراخ دوبار گزیده نشوید. ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری یک اشتباه بزرگ است،هر وقت تحصیل را رها کنید و به کار اصلی خانوادگیتان برگردید سود کرده اید با ادامه تحصیل شما یک فوق لیسانس و یا دکتر بیکار خواهید شد که دیگر نمی توانید سرتان را پیش در و همسایه بلند کنید. پس تا دیر نشده به فکر یک کار نان و آب دار باشید. 

نظرات 23 + ارسال نظر
ثمین چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 22:09

من بهتون بگم چیکار کنید تا یک دانشجوی موفق شوید... مثل علیرضابخت تقلب کنید نمره اول تمام درسا بشید آب هم از آب تکون نخوره

علیرضا چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 22:14

عجب آدم هایی هستید شما چرا با آبروی یه نفر اینطور بازی میکنید؟

ثمین چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 22:44

اینطوریاست علیرضا......؟؟؟؟؟؟ اون موقع که با تقلب نمره بالا گرفتی وماچون نمرمون کم بود ضایع شدیم فکرآبروی ما بودی؟؟؟

علیرضا چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 22:50

من میگم نره تو میگی بدوش!!!
کدوم تقلب شما با کی کار داری؟
اصلا بگو ببینم امتحان تجزیه کجا نشسته بودی؟

ثمین چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 22:52

ببین خودت اعتراف کردی سر تجزیه سرت تو برگت نبود سالن به اون بزرگی رو زیرنظر داشتی یه چیز بگم دلت بسوزه من پشت سرت بودم دیدمت متقلب.............. متقلب!!!!!!!!۱

....... چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 22:53

این دعواها برا چیه؟؟؟؟؟ ول کنید توروخدا...

علیرضا چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 22:57

پس اون دختر ترم بالایی که همه رو از روی من مینوشت تو بودی!
قابل توجه خانم ها و آقایون این خانم این قدر میگفت برسون و من هم که دل رحم مجبور شدم همش برگه ام را بالا بگیرم تا سرکار خانم بنویسه خودم وقت کم آوردم حالا ببین این جای دستت درد نکنشه!!!

محمد چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 23:09

ببین علیرضا همه فهمیدن که تو با تقلب و عوام فریبی به اینجا رسیدی. بهت توصیه میکنم هر چه زودتر به ما (من و رامین) ملحق شی تا شاید در مدیریت جدید نقشی داشته باشی.
برای دانشجوی موفق بودن باید اول یک انسان موفق در زندگی بود.

محمد چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 23:19

راستی تا یادم نرفته ، اولین مطلب ارائه شده از سوی دختران را به فال نیک میگیریم.(مدیریت منتخب)

آقای خوش خیال این اولین پست دخترها نبود
ببین کیا میخوان نامزد مدیریت باشن!!!
علیرضا

الهام چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 23:30

لازم به ذکره دوباره بگم.بهتره به دومین دختره این وبلاگ تبریک بگین.ف.فتوحی هم دختره.هیچکدوم ازین نظرا ربطی به این پست نداشت.۱-فرزانه جون بهت واسه اولین پستت تبریک میگم.۲-جالب بود.۱جورایی بیطرفم بود و از هر ۲ جنس گفت

رامتین چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 23:48

سلام. ب ب برید ب ب بخوابید ب بنده خداها! محمد جون منم به نوبه خودم مدیریت جدید رو به خودم و تو تبریک عرض میکنم. در ضمن فرزانه خانم متن جالبی بود. برای شروع عالی بود.

ثمین پنج‌شنبه 11 آذر 1389 ساعت 13:01

نخیر علیرضا بد چروکیدی من هنوزانقدربی عرضه نشدم که بخوام از تو بگیرم ترم بالایی هم نیستم متقلب...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 آذر 1389 ساعت 16:19

آقای بخت:

چقدم که تو خودت حل میکردی

در واقع باید میگفتی وقت کم آوردم بقیه رو از بغلیم cop بزنم!

مختصات منم اگه بخوای پشت اون دختر ترم بالایی:D

چندبار بگیم که با اسم نظر بدید!؟
علیرضا

مازیار تلاشان(مدیریت صنعتی) پنج‌شنبه 11 آذر 1389 ساعت 21:46

خوبببببببب بزارین یه خورده با انصاف باشیم نمی خواستم چیزی بگم ولی وجدانم اجازه نداد وقتی میبینم یه عده درس تخون دارن یه یه فرد زرنگ و با هوش تهمت تقلب میزنن نتونستم دست روی دست بزارم.
اولا من خودم به شخصه شاهدم که اقای بخت اینقد توی درس شیمی الی تسلط دارن که شب قبل اشکال دوستاشو رفع می کرد.تازه من اخر جلسه دیدم که استاد اومد چندتا سوال ازش پرسید.
بعد شما به یه چنین فردی تهمت تقلب میزنین؟

مازیار تلاشان(مدیریت صنعتی) پنج‌شنبه 11 آذر 1389 ساعت 21:51

راستی یادم رفت ممد جان شما به عنوان یه دوست و کسی که رشتش مدیریته بهتون یه مشاوره ی مدیریتی مجانی می دم برای مدیرت یه سری ایتم هست که باید در شخص مدیر باشه که من در شما و رامتین جان نمی بینم اینقدر هم به این مسند قدرت چشم نداشته باشین شاعر می گه :
برو خودت سرچ کن ببین چی می گه تا خوب یاد بگیری

محمد پنج‌شنبه 11 آذر 1389 ساعت 22:16

مازیار جان٬دیگه این حرف ها فایده ای نداره.مدیریت جدید در حال شکل گیریه و اونایکه نمیتونن تحمل کنن میتونن برن حذف کنن(عضویت در وبلاگ)
با تمام این حرفها،حالا که هسته مدیریت جدید در حال شکل گیری من انصراف میدم تا مشخص بشه کی چشمش دنبال ریاست و قدرته ومیخواد به هر طریقی(رشوه ، دسیسه وتوطئه ، تقلب ، سوء قصد به جان ریاست محترم وبلاگ(هادی محمودی)و...) این مقام رو حفظ کنه.
خطاب به علیرضا بخت :
به نفعته که در کار مدیریت جدید مشکل ایجاد نکنی چون اونوقت همه مدرک هایی رو که جرایمش رو در بالا ذکر کردم،رو میکنم و تو با تیمت(مازیار و...) باید دانشگاه رو ترک کنین!!!!!!!!!!!!!!!
در خاتمه برای تیم مدیریت جدید که تا چند روز دبگه اعلام میشه آرزوی موفقیت دارم.

امیر فرزین پنج‌شنبه 11 آذر 1389 ساعت 22:52

با توجه به شواهد می توان فهمید که آقای علرضا بخت مردی متقلب و اوام فریب و ریاست طلب است
راستی منی که خارج از دانشگاه بودم فهمیدم شما وای...
راستی به محمد جان عزیز تبریک میگم و برای شما ارزوی موفقیت دارم

علیرضا پنج‌شنبه 11 آذر 1389 ساعت 23:39

محمد تو که ترم بعد میری پس گزینه ی مناسبی نیستی حداقل یه پست بذار ببینیم چکاره ای!

بی نام پنج‌شنبه 11 آذر 1389 ساعت 23:41

بابا این نظراتم که همش در وصف آقای بخت و تقلباشونه که !!!
.
من اصلا از این مطلب خوشم نیومد
به نظرم میتونین چیزای جالب تری هم بذارین
با تشکر

ثمین شنبه 13 آذر 1389 ساعت 04:55

آقای محمد خان شما که خودت کل جلسه امتحان copy & paste بودی تودیگه چرا خودت به علیرضا گیر میدی یکی باید به تو بگه تو اصلا خبرداشتی امتحانه که همه رو از رو دست بغل دستیتو پایینیت دیدی؟؟؟؟؟؟ممد copy

امیر مهدی شنبه 13 آذر 1389 ساعت 20:53

درود بر شما
همکلاسی به جمع صمیمی دوستان خوش آمدی

البته نمونه بودن رو باید در اخلاق و اهداف آقای بخت
جستجو کرد
چون آقای بخت قصد دارن که تا فوق دکترا
آزمایشگاه شیمی عمومی ۱و۲ ادامه تحصیل بدن
و بعدش هم ... .

جای خالی رو پر کنید.

محمد شنبه 13 آذر 1389 ساعت 23:14

جهت اطلاع ثمین:
فرد پایینی من خودش همه رو از رو دست مصطفی نوشت،اگه فکر میکنین که من تقلب کردم میتونین از هادی که کنارم نشسته بود بپرسین.خیلی بده آدم بدون مدرک در مورد کسی حرف بزنه،اگه منم در مورد آقای بخت چیزی گفتم تمام مدارکش موجوده. بگم...بگم...

مصطفی یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 14:58

به دوستانم توصیه می کنم که یه بار دیگه پست را بخوانند.
آخه این مطالبی که نوشتین چه ربطی به این پست داره؟
آرین مطلبو در مورد تقلب بگم که:هر کی که تقلب کرد نوش جونش.اونایی هم که نتونستن تقلب کنن برن درسشونو حذف کنن
تقلب کردن یک هنر است

و هنر نزد ایرانیان هست و بس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد