وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

عشق

به گل گفتم: "عشق چیست؟" گفت: "از من خوشگل تر است..."


به پروانه گفتم: "عشق چیست؟" گفت: "از من زیبا تر است..."


به شمع گفتم: "عشق چیست؟" گفت: "از من سوزان تر است..."


به عشق گفتم: "آخر تو چیستی؟" گفت: "نگاهی بیش نیستم

عشق چیست ؟

عشق

 یعنی مستی و دیوانگی

عشق

یعنی شب نخفتنتا سحر

عشق

عشق یعنی با جهان بیگانگی                  


یعنی سجده ها با چشم تر

عشق


یعنی سر به دار آویختن

عشق


یعنی اشک حسرت ریختن

عشق


یعنی در جهان رسوا شدن

عشق


یعنی مست و بی پروا شدن

عشق


یعنی سوختن یا ساختن

عشق


یعنی زندگی را باختن

عشق


یعنی انتظار و انتظار

عشق


یعنی هرچه بینی عکس یار

عشق


یعنی دیده بر در دوختن

عشق

 یعنی لحظه های التهاب

عشق


یعنی در فراقش سوختن

عشق


یعنی لحظه های ناب ناب

عشق


یعنی سوز نی ، آه شبان

عشق


یعنی شاعری دل سوخته

عشق


یعنی آتشی افروخته

عشق


یعنی با گلی گفتن سخن

عشق


یعنی خون لاله بر چمن

عشق


یعنی شعله بر خرمن زدن

عشق


یعنی رسم دل بر هم زدن

عشق


یعنی یک تیمّم، یک نماز

عشق

یعنی با پرستو پر زدن

عشق یعنی عالمی راز و نیاز

 

عشق
یعنی آب بر آذر زدن

عشق


یعنی چو*احسان پا به راه

عشق


یعنی همچو یوسف قعر چاه

عشق


یعنی بیستون کندن به دست

عشق


یعنی زاهد اما بُـت پرست

عشق


یعنی همچو من شیدا شدن

عشق


یعنی قطره و دریا شدن

عشق


یعنی یک شقایق غرق خون

عشق


یعنی درد و محنت در درون

عشق


یعنی یک تبلور یک سرود

عشق


یعنی یک سلام و یک درود

عشق
یعنی معنی رنگین کمان

نظرات 22 + ارسال نظر
وحید.ق شنبه 1 آبان 1389 ساعت 17:24

این شعرو گذاشتم برای بچه های عاشق...
البته علیرضا تو ویرایشش به من کمک کرد

علیرضا شنبه 1 آبان 1389 ساعت 20:08

من میخوام بدونم تو توی زندگیت لحظه ی شاد هم داشتی؟!

مینا شنبه 1 آبان 1389 ساعت 22:07

قبلا شنیده بئدم به دلم ننشست چون خیلی افراطی احساسی بود حال آدم وبهم میزنه ولی تشکرات

این شعرو فقط آدمای عاشق درکش میکنن!!
وحید.ق

محمود رضاولنگی یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 09:53

خیلی حال کردیم.

امیر یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 10:41

عشق یعنی زندگی کردن
خوشمان آمد.

قاسم.م یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 10:56

بد نبود...
قابل تحمله.

آدم باید درک تحملشو داشته باشه
نه قابل تحمل باشه!
وحید.ق

احسان 1کا یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 14:02

محمود و رضا از فامیلی من سو ء استفاده نکنید
منو قاطی خودتون نکنید

[ بدون نام ] یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 15:55

وحید خان همیشه در مورد عشق و عاشقی میگید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا عشق سیری چند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرت نگووووووووووووووووووووووووووو

دوست عزیز لطفا با اسم نظر بدید.
ممنون میشم.
وحید.ق

مصطفی یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 17:10

وحید۱بیت من اضافه می کنم:

عشق یعنی با موتور تک چرخ زدن
سر کوچه واستادن هی مخ زدن

اگه عشق ایستادن سر کوچست پس تیربرق از هممون عاشق تره!!!
هادی.م

[ بدون نام ] یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 19:04

ای بابا وحید اگه عاشق شدی چرا زودتر نگفتی؟
بابا ما با هم رفیقیم
بگو واست استین بالا بزنیم

احسان یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 19:07

ااااییییی یادم رفت اسممو بنویسم
وحید احسان هستم منو که میشناسی؟

مینا چهارشنبه 5 آبان 1389 ساعت 16:29

آقای مصظفی: بهت نمیاد مخ زدن بلد باشی... نه اینکه اینکاره نباشیا نه کسی پیدانمیشه که شما بخوای مخشو بزنی....

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 آبان 1389 ساعت 20:09

این اق مصی فقط می تونه اینجا حرفاشو بزنه
جدی نگیرید

مینا جمعه 7 آبان 1389 ساعت 13:34

نگفته کاملا پیداست... فقط قپی توخالی میاد ... آخی

مصطفی شنبه 8 آبان 1389 ساعت 14:24

قپی توخالیم اینه تو پرشو هنوز ندیدی. امتحانش ضرری نداره. آمارمو اشتباه به عرضتون رسوندن. شما اینطوری فکر کنین بهتره!!! خوب دور وبرتون ببینید آدمش زیاده.

علیرضا شنبه 8 آبان 1389 ساعت 20:29

مصطفی جون داری با کسایی بحث میکنی که جرات پست گذاشتن هم ندارن چه برسه به اینکه......

مینا یکشنبه 9 آبان 1389 ساعت 20:58

مگه پست گذاشتن جرات میخواد.... ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در ضمن من اینجا یه نظری داده بودم در واقع جواب مصطفی خان بود کی پاکش کرد<؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مسخره بازیش کردین رفت .... در ضمن شمام حرفتو ادامه بده چه برسه به چی...........؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

سها پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 21:45

منظور از بچه های عاشق فکر کنم خودتی آخه یه دوره شنیده بودیم بد جوری...............................

راحیل یکشنبه 30 آبان 1389 ساعت 11:37

شما که این قدر به شعر و شاعری علاقه دارد چرا ی انجمن شعر و ادبیات برای بچه های شیمی ورودی 88 نمی زنید بین این همه شیمی کمی هم ادبیات بد نیست

تنها چهارشنبه 3 آذر 1389 ساعت 14:48

اونقدر عشق را تحریف کردند که حالم از عشق بهم میخوره خدا کنه هرگز عشقی که ازش حرف میزنند به سراغم نیاد چرا که هرکه عاشق شد نه حرفی بر لب آورد و نه اثری از خود
پس خدایا کاری کن که اگر عاشق شدم نه چیزی برلب بیاورم و نه اثری به جاُ٬ که بازیچه اهل زمانه اش کنند.
کاش آدمی درمی یافت عشق آنقدر مقدس است که هرکس اجازه ندارد آنرا بر زبان بیاورد.

الهام شنبه 6 آذر 1389 ساعت 01:18

عجب! آقایون و خانومای ۸۸ انگار بد با هم کل کل دارید٫اما در کل به نظرم قشنگ بود٫درک اینا یکم احساس میخواد.

بهار چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 21:50

زندگی را تو بساز نه بدان ساز که سازند و پذیری بی حرف
زندگی یعنی جنگ تو بجنگ
زندگی یعنی عشق تو بدان عشق بورز531

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد