وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

سیب

تو به من خندیدی
و نمی دانستی
من به چه دلهره از باغچه ی همسایه
سیب را دزدیم
باغبان از پی من تند دوید
سیب را دست تو دید
غضب آلوده به من کرد نگاه
سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک
و تو رفتی و هنوز
سال هاست که در گوش من آرام آرام
خش خش گام تو تکرارکنان
می دهد آزارم
و من اندیشه کنان غرق این پندارم
که چرا
خانه ی کوچک ما سیب نداشت! 

  

                                                     حمید مصدق

نظرات 9 + ارسال نظر
علیرضا یکشنبه 25 مهر 1389 ساعت 14:54

احسنت

وحید.ق یکشنبه 25 مهر 1389 ساعت 14:55

به به به به ...
کلی خوشمان آمد

امیر دوشنبه 26 مهر 1389 ساعت 13:29

چقدر شاعرانه !!!!!!!!

مینا دوشنبه 26 مهر 1389 ساعت 23:26

قبلا شنیده بودم وهمیشه ام دوسش داشتم کارزیبایی کردی

چطور به عکس های ما که به شیمی ربط نداره گیر میدی، اما به سیب رامتین گیر نمیدی!؟
علیرضا و هادی.م


خیلی ممنون.
چیه حسودیتون میشه از متن درست و حسابی تعریف میشه.
رامتین.

ایمان & مصطفی سه‌شنبه 27 مهر 1389 ساعت 16:01

این نظرات کیههههههههه کیهههههههههه؟؟؟
جهت اطلاع مدیران سیبو میخورن گیر نمیدن نکنه شما هم میخواین مثل نیوتن(کیههههههههههه؟؟؟) فحش بشنوین؟؟؟

نظر منههههههههههههههههههههههههه.
مشکلی داری!؟

علیرضا

... سه‌شنبه 27 مهر 1389 ساعت 19:30

برای کسایی که دلشون لرزیده: ازپاسخ من معلمان اشفتند/ازدهانشان هرچه درامدگفتند/امابه خداهنوزمن معتقدم /ازجاذبه ی تو سیبهامی افتند...

جواب به این قشنگی حیف نیست بدون اسمه؟؟؟
هادی.م

با توجه به حرف هادی جون میگم
نظراتونو به اسمتون بنویسید بهتره.
رامتین

حمیده چهارشنبه 28 مهر 1389 ساعت 18:40

لبخندتوراچندصباحی است ندیدم یک باردگرخانه ات ابادبگوسیب...

مینا شنبه 1 آبان 1389 ساعت 14:07

متن باید به دل بشینه....شما ازدل متن نمیذارید به دل نمیشینه...میگم حسودید میگید چرا؟

مصطفی دوشنبه 1 آذر 1389 ساعت 11:07

اولین بار که عاشقت شدم یادته؟ من یه کرم سیب بودمو تو یه کرم ابریشم،من به تو قول دادم که دیگه سیب نخورم تو هم بهم قول دادی که دور خودت پیله نبندی،اما نمی دونم چه طور شد که من یه ذره فقط یه ذره سیب خوردمو تو هم از غصه دور خودت پیله بستی، الان دومین باره که عاشقت میشم من هنوزم یه کرم سیبم اما تو یه پروانه خوشگل، تو پر زدی و رفتی من موندم با یه عالمه سیب که جایی واسه خوردنشون نمونده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد