وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

وبلاگ دانشجویان شیمی دانشگاه مازندران

University of MaZandaran Chemistry Students' Weblog

شروع سال تحصیلی 90-89

باز دانشگاه با ترانه

با واحدهای فراوان
می خورد روی برنامه
می روم دیگر ز خانه
سوی خوابگاه دیرینه
با موشها با گربه های بیکار بازی می کنم من دوباره
یادم آید بر سر هر اتاقی می نشستم
می شنیدم از پرستو از شبنم از پرنده
داستانهای نهانی
از لب ترمهای بالایی
رازهای زندگانی
آه از آن روزهای امتحانی
در پی یک جای خلوت می گشتم من شبانه
یادم آید این سر شوریده ام
باز روی خود هرگز نخواهد دید شانه
باری یادم آید دانشجوی صفری بودم من
می پریدم می دویدم از پی اتوبوسهای دانشگاه
همه  انگشت لبخند سویمان بودش نشانه
می گفتند همه باهم
صفری اول و آخر همینه
آری میروم سوی دانشگاه با ترانه
باز می گردم به منزل با صفرهای دانه دانه
بشنو از من ای صفری ناامید ز فردا
دانشگاه خواه تیره خواه روشن
هست زیبا هست زیبا هست زیبا

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدوی جمعه 9 مهر 1389 ساعت 12:48

خیلی قشنگ بود :-)

اگه همکاری شما هم باشه قشنگترم میشه
علیرضا

محمد جمعه 9 مهر 1389 ساعت 12:52

موضوع ها کمه!!!!!

کمه چون چند روز بیشتر نیست و فعلا دارم تنها پست میذارم.....
من این وبلاگ رو واسه همه بچه های دانشکده ساختم که بیان پست بذازن و نظرشونو بگن........
امیدوارم از این وبلاگ استقبال کنین.......
هادی.م

مینا پنج‌شنبه 22 مهر 1389 ساعت 22:09

کمی ازتصازیرورنگهای جذاب استفاده کنین قشنگترنمیشه... فقط یه نظره....

واسه پست شروع ترم بعد حتما.......
ضمنن یکم رو سوادتون کار کنید، این به اون در.......
تصاوووووووووووووویر...
هادی.م

رکسانا شنبه 8 آبان 1389 ساعت 13:53

آخرش با حال بود .ولی یه کم بی مزه بود.

الهام سه‌شنبه 9 آذر 1389 ساعت 00:50

باحال بود.هاااااااااا.خوشمان آمد.خندیدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد